Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna
»
Ustawki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Przenosiny na nowe forum
----------------
Przenosiny na nowe forum
KGB Wschodnia Rubiez
----------------
Sprawy Klubowe
Organizacja Forum
Ustawki
Ogólnie o WH40k
Rozpiski
Hyde Park
Strike Force Lublin
Turnieje itp.
Malowanie, konwertowanie itp.
WFB
DMP
Zamość
Farmerzy 2012
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rocho
Wysłany: Pią 20:06, 25 Cze 2010
Temat postu:
Turniej odbędzie się 10 lipca
oczywiście jeśli będzie minimum 6 par ( na razie mam 5 ale czasu dużo ) max zmieści się na sali 26 osób ale nie możliwe by tylu chętnych było
prosiłbym moda o zmianę daty w temacie na właśnie 10 co by ludzi nie mylić
Irkuck
Wysłany: Pon 17:26, 31 Maj 2010
Temat postu:
No ja też, bo u nas w wakacje zazwyczaj wszystko zamiera...
rocho
Wysłany: Pon 15:25, 31 Maj 2010
Temat postu:
no to idealnie więc liczę że przyjedziecie większą ekipą
Irkuck
Wysłany: Pon 15:17, 31 Maj 2010
Temat postu:
o to spoko to w takim wypadku, u nas termin nie będzie się pokrywał
więc w razie gdybyśmy przesuwali turniej to na 26.06
a wasza data lepiej będzie pasowała nam bo u nas w wakacje klub będzie zamknięty...
rocho
Wysłany: Pon 15:02, 31 Maj 2010
Temat postu:
Z przyczyn niezależnych od nas turniej zostanie przesunięty na 10 lub 11 lipca
serdecznie przepraszamy.
Dziwne ale to nie ja wkleiłem info o naszym turnieju
Irkuck
Wysłany: Czw 19:00, 27 Maj 2010
Temat postu:
tak się domyśliłem bo widziałem że się zalogował... tak czy inaczej turniej uważam że warto się wybrać, bo jak pisałem dobre połączenie, dobra lokalizacja turnieju i pozytywni ludzie
Josef
Wysłany: Czw 13:03, 27 Maj 2010
Temat postu:
Dodał Rocho, kolega z Kielc (bylem u nich na turnieju na 2300, bylo bardzo bardzo fajnie)
dobrze byloby sie wybrac, trzeba pomyslec
Irkuck
Wysłany: Wto 22:08, 25 Maj 2010
Temat postu:
ciekawe kto to dodał ale tak czy inaczej dzięki za informację !
i pozwolę sobie wrzucić tą informację też do odpowiedniego działu
Gość
Wysłany: Wto 21:36, 25 Maj 2010
Temat postu: Kielecka Parówka 2x800 10. 07.2010
Cytat:
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 0,
Termin: 10.07
Gramy 3 bitwy 2x800 (na pare)
Czas jednej gry: 1h 30min
Ilość miejsc
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. Proksy w ramach przyzwoitości dopuszczone(nie wiesz czy jesteś przyzwoity zapytaj organizatora).
Zapisy - 9:00 – 10:00
Pierwsza bitwa 10:00 - 11:30
Druga bitwa 11:45- 13:15
Trzecia bitwa 13:30- 15:00
2. Zasady ogólne
Uwaga! Żadne zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje się je jako osobne armie, np. IC nie mogą dołączać do armii sojusznika, nie można rzucać Fortuny na oddział sojusznika, nie można korzystać z Doom'a jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje Black Rage'a itd.)
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- imperial armour* (z wyjątkami- patrz niżej)
*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.
Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- drop poda drednota
- bohaterowie imienni
Gramy na obciętym FoC na osobe: 0-1hq, 0-1 elite, 2-4 troops, 0-1 fast, 0-1 heavy.
Gramy na stołach 48”x60”.
lasy - każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 5+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.
3. Punktacja
0:225 - 10 - 10
226:450 - 11 - 9
451:675 - 12 - 8
676:900 - 13 - 7
901:1125 - 14 - 6
1126:1350 - 15 - 5
1351:1575 - 16 - 4
1576:1800 - 17 - 3
1801:2025 - 18 - 2
2026:2250 - 19 - 1
2251+ - 20 – 0
4. Misje
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Bitwa 1:
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki (po jednym na gracza w swojej strefie) ,
swój znacznik po 400vp, wroga 800vp
Bitwa 2:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: za każdy scoring w 10'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 400vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 100vps
Bitwa 3:
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:6 tur
Cel: 5 znaczników (min 10" od siebie i krawędzi) ,
Każdy znacznik warty 400 vp
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin