Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna
»
Rozpiski
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Przenosiny na nowe forum
----------------
Przenosiny na nowe forum
KGB Wschodnia Rubiez
----------------
Sprawy Klubowe
Organizacja Forum
Ustawki
Ogólnie o WH40k
Rozpiski
Hyde Park
Strike Force Lublin
Turnieje itp.
Malowanie, konwertowanie itp.
WFB
DMP
Zamość
Farmerzy 2012
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wosho
Wysłany: Śro 22:59, 11 Maj 2011
Temat postu:
pamietaj ze na odpowiednim stole nie musisz sie deepowac, druga tura i jestes u przeciwnika
Ardis
Wysłany: Śro 22:37, 11 Maj 2011
Temat postu:
A tak, jedyny prawdziwy blood angel na tym turnieju.
W sumie ciekaw jestem, jak by mu poszło z chaosem. Bo gwardii specjalnie bym się nie bał taką rozpiską - 1/3 pojazdów umiera w turze, w której spadają ASy (jak Bóg da, vendetty included), a potem to już gwardia nie ma tego jak zabić. Melt i plazm jest za mało; z jeden oddział wystrzelają, a reszta broni to jakieś pojedyncze killsy zaliczy. Ale chaos może stwarzać pewne problemy.
Wosho
Wysłany: Śro 21:33, 11 Maj 2011
Temat postu:
Looknij rozpe emana, mial same jump packi
Ardis
Wysłany: Śro 19:29, 11 Maj 2011
Temat postu:
Taaa, też mi się coś tak zdaje, że brak strzelania z dużym zasięgiem może być mocno problematyczny... Chyba pokombinuję trochę inaczej.
Irkuck
Wysłany: Śro 7:32, 11 Maj 2011
Temat postu:
moim zdaniem poprostu brak strzelania będzie boleć najbardziej
melty przeważnie strzelają raz, bo później są w combacie
Matus_the_1st
Wysłany: Śro 0:06, 11 Maj 2011
Temat postu:
A trafiając na GK z Czaszkami i kilkoma Strike Squads/ Interceptors masz przerąbane.
Wosho
Wysłany: Wto 23:05, 10 Maj 2011
Temat postu:
No coz granie na ds jest trudne generalnie..
Wiec jesli Ci nie idzie to lepiej uczyc sie grac majac cala armie na stole od razu a z czasem przechodzic do trudniejszych
czaroslaw1990
Wysłany: Wto 21:21, 10 Maj 2011
Temat postu:
Wosho napisał:
Nie wiem kim jestes
Spotkamy się pewnie w tą sobotę ponieważ też się wybieram do klubu.
czaroslaw1990
Wysłany: Wto 21:14, 10 Maj 2011
Temat postu:
Wiem że masz na pewno większe doświadczenie, ale ja o tym oczywiście pamiętam po prostu mam takiego niefarta do deepowania.
Wosho
Wysłany: Wto 19:25, 10 Maj 2011
Temat postu:
Nie wiem kim jestes ale zanim zaczniess sie wypowiadac poczytaj troche..
Descent of angels?
Drop pod assault?
Cos Ci swita?
czaroslaw1990
Wysłany: Wto 6:57, 10 Maj 2011
Temat postu:
Myślę że się zawiedziesz na masowym deepowaniu, znaczy nie wiem jak tobie ale jak ja coś deepuję to zawsze mi spadną tam gdzie nie trzeba albo pojawiają się dopiero w 5 turze. Ale jak ci się uda z deepowaniem to nie wiem czy nie lepszym wyjściem było by wziąć zamiast termosów drugiego squadu ariergardy.
Ardis
Wysłany: Pon 22:39, 09 Maj 2011
Temat postu: Death from above
Traumatyczne przeżycia z gwardią i chaosem sprowokowały mnie do próby złożenia czegoś, co mogłoby sobie z nimi poradzić i nie byłoby totalnym standardem. Przy okazji próbowałem zrobić to tak, żeby miało chociaż trochę argumentów na inne armie. Wosho, nie skręć sobie karku, jak będziesz fikać kozła ze śmiechu na widok terminatorów.
HQ:
1. Librarian (Shield, Rage): JP 125
Elites:
1. Sanguinary priests:
--> PW, JP 90
2. Terminator Assault Squad (6): 4xTH/SS, 2xLC 260
3. Sternguard Veteran Squad (7): fist, 4x combiplasma, 3x combimelta 235
--> Drop pod 35
Troops:
1. Assault Squad (10): fist/infernus, 2xMG 250
2. Death Company (10): 3xPW, 2xPF 295
--> Drop pod 35
3. Assault Squad (5): fist/infernus, MG 150
--> Drop pod 0
4. Assault Squad (5): fist/infernus, MG 150
--> Drop pod 0
5. Death Company Dreadnought: talony, HF, grapple 150
--> Drop pod 35
Fast Attack:
- none -
Heavy Support:
- none -
Total: 1775
Od razu mówię, że sam się zastanawiam, czy to ma w ogóle prawo zadziałać (gwardia np. może się załadować w transporty i mi spier****; wszyscy mogą się schować w rezerwy i wtedy jak w samurajskim pojedynku - kto zaczyna, ten ginie), dlatego wrzucam do obejrzenia.
Terminatorów nie jestem pewien. Zdaję sobie sprawę, że są powolni i do tego mogą się rozbić (reszta ma albo pody, albo precyzyjny DS z jump packów), ale BA nie za bardzo mają inną jednostkę, która może wziąć na klatę princa, nidowe grubasy albo salwę z obliteratorów.
Sternguardzi z założenia mają spaść i zaplaźmić/zamelcić wybrany cel na śmierć - princ, squad oblitów, dowolny pojazd, od pełnej salwy statystycznie wszystko powinno umrzeć. Pojazd najwyżej może przeżyć, ale też będzie przynajmniej na turę wyłączony. A potem to już się zobaczy. Ta ich specjalna amunicja ma naprawdę fajne możliwości, a od biedy mogą się i do combatu rzucić.
Reszta jest dość oczywista. Kompanię wziąłem, żeby wziąć DC dreda, bo chciałem furiozo, ale nie mieścił się już w elitach.
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin