Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna
»
Ogólnie o WH40k
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Przenosiny na nowe forum
----------------
Przenosiny na nowe forum
KGB Wschodnia Rubiez
----------------
Sprawy Klubowe
Organizacja Forum
Ustawki
Ogólnie o WH40k
Rozpiski
Hyde Park
Strike Force Lublin
Turnieje itp.
Malowanie, konwertowanie itp.
WFB
DMP
Zamość
Farmerzy 2012
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hapol
Wysłany: Śro 15:34, 19 Paź 2016
Temat postu:
psykerzy inkwizycji ają dostep do swoich mocy plus moga chyba tam wymieniac na te rulebookowe,
jak nie mają to nie mają
jak nie ma faqu na stronie GW poszukaj jeszcze na black library, oni mieli trochę wcześniejsze wydania faqów może coś tam znajdzieć, co Cię interesuje
nuno
Wysłany: Śro 14:57, 19 Paź 2016
Temat postu:
Siemanko
jak to jest w tej edycji z inkwizycją? W ich zasadach moce psioniczne są troche inne od rulbukowych, jak je traktujemy?
I dodatkowo Incinerator w inkwizycji niema zasady soul blaze, pewnie coś by się jeszcze na podobnej zasadzie znalazło, szukałem faqów na stronie GW i albo kijowo szukam albo nie znalazłem.
hapol
Wysłany: Pią 19:10, 22 Sty 2016
Temat postu:
tak, tworzy dodatkowy detachment, gdzie masz tylko 1 slot na elitę
chociaż często jest, że wchodzi jako elita do detachmentu SMów, ale to w zależności od turnieju
Galzag
Wysłany: Czw 23:05, 21 Sty 2016
Temat postu:
Ostatnio się głowiłem - jak wystawiam asasyna z Grey Knights'ami, to jest on jako odrębny detachment czy jak?
hapol
Wysłany: Śro 6:22, 11 Cze 2014
Temat postu:
Dokładnie tak! Duż o rzeczy się zmieniło i chyba spora część na lepsze.
Matus_the_1st
Wysłany: Czw 9:25, 05 Cze 2014
Temat postu:
Kupować. Fajna.
Rebelus
Wysłany: Śro 23:20, 04 Cze 2014
Temat postu:
HEJ!! Czy ktoś grał już 7 edycje?? Bo nie wiem czy sprzedawać, cy kupować figurki. Jakie macie zdanie na ten temat?
Dymitr
Wysłany: Wto 20:01, 29 Sty 2013
Temat postu:
Ert napisał:
DT nie zajmują slotów bo są przypisane do unitu
Ale tak czy inaczej nie wsadzisz ich do transportu (tj. nie wsadzisz BA do transportu SM)
Tak tak, to wiem. Kupowałbym unity salamander i pakował do transportu salamander
Dzięki
Ert
Wysłany: Wto 13:39, 29 Sty 2013
Temat postu:
DT nie zajmują slotów bo są przypisane do unitu
Ale tak czy inaczej nie wsadzisz ich do transportu (tj. nie wsadzisz BA do transportu SM)
Dymitr
Wysłany: Wto 10:25, 29 Sty 2013
Temat postu:
Ert napisał:
Są limity minimum: 1 HQ i troops, maksimum: 1 HQ, 2 troops, 1 elitka, 1 FA, 1 HS.
a co z DT ? Można ile wlezie ? Planowałem doczepić salamandry jako sojusz do moich BA i wsadzić ich w rhino - SM mają sporo tańsze transportery niż BA
Ert
Wysłany: Czw 11:21, 24 Sty 2013
Temat postu:
Są limity minimum: 1 HQ i troops, maksimum: 1 HQ, 2 troops, 1 elitka, 1 FA, 1 HS.
Dymitr
Wysłany: Śro 21:23, 02 Sty 2013
Temat postu:
Jak wygląda struktura armii sojuszniczej, bo jakoś nie mogę się doczytać ?
Czy jakby mini armia na mało punktów (czyli Hq + troops itd) czy jako uzupełnienie szeregów armii normalnej ? Czy jest jakiś limit ?
Np: windykator z BA jest droższy niż Waniliowych marines. Czy mogę go dołączyć jako sojusznik ?
Gubię się ciut z tymi sojusznikami
EDIT: ok, chyba już sobie znalazłem... taka jakby mini armia na mniej punktów ( hq + troop itd). Nie wiem tylko,czy są jakieś limity co do jej wielkości
A tak z innej beczki - zakładając,że opłaca się wystawiać devastatorów, to w jakiej kombinacji broni?
nuno
Wysłany: Czw 12:46, 13 Gru 2012
Temat postu:
Bierz i próbuj wszystkiego, testuj każdą jednostkę sam grając i to najlepiej na turniejach bo żadna teoria nie da Ci takiej lekcji jak praktyka w tym przypadku
Dymitr
Wysłany: Czw 10:10, 13 Gru 2012
Temat postu:
nuno napisał:
Dot3 niszczy plastik? hmm z tego co pamiętam, świetnie sobie radził ze zmywaniem farb ale z metali, na plastikach nie byłem tak odważny stosować
Zawsze zmywałem i z plastików i z żywic i nie było kłopotu. Tym razem coś się dziwnego stało. Na szczęście mało wydałem na tych asfaltów, ale i tak szkoda.
A co do skautów, to chyba wezmę na próbę, bez transportu. I tak się dopiero uczę
nuno
Wysłany: Czw 1:18, 13 Gru 2012
Temat postu:
Scouci są ogólnie super pod każdym względem, dosyć tani, uniwersalni, wielozadaniowi tylko oczywiście trzeba nauczyć się ich używać
siła X oznacza, że niezależnie od wartości T przeciwnika zawsze ranisz go na 4+
Dot3 niszczy plastik? hmm z tego co pamiętam, świetnie sobie radził ze zmywaniem farb ale z metali, na plastikach nie byłem tak odważny stosować
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin