Autor |
Wiadomość |
rocho |
Wysłany: Pią 20:06, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
Turniej odbędzie się 10 lipca
oczywiście jeśli będzie minimum 6 par ( na razie mam 5 ale czasu dużo ) max zmieści się na sali 26 osób ale nie możliwe by tylu chętnych było
prosiłbym moda o zmianę daty w temacie na właśnie 10 co by ludzi nie mylić |
|
Irkuck |
Wysłany: Pon 17:26, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
No ja też, bo u nas w wakacje zazwyczaj wszystko zamiera... |
|
rocho |
Wysłany: Pon 15:25, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
no to idealnie więc liczę że przyjedziecie większą ekipą |
|
Irkuck |
Wysłany: Pon 15:17, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
o to spoko to w takim wypadku, u nas termin nie będzie się pokrywał więc w razie gdybyśmy przesuwali turniej to na 26.06 a wasza data lepiej będzie pasowała nam bo u nas w wakacje klub będzie zamknięty... |
|
rocho |
Wysłany: Pon 15:02, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
Z przyczyn niezależnych od nas turniej zostanie przesunięty na 10 lub 11 lipca
serdecznie przepraszamy.
Dziwne ale to nie ja wkleiłem info o naszym turnieju |
|
Irkuck |
Wysłany: Czw 19:00, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
tak się domyśliłem bo widziałem że się zalogował... tak czy inaczej turniej uważam że warto się wybrać, bo jak pisałem dobre połączenie, dobra lokalizacja turnieju i pozytywni ludzie |
|
Josef |
Wysłany: Czw 13:03, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
Dodał Rocho, kolega z Kielc (bylem u nich na turnieju na 2300, bylo bardzo bardzo fajnie)
dobrze byloby sie wybrac, trzeba pomyslec |
|
Irkuck |
Wysłany: Wto 22:08, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
ciekawe kto to dodał ale tak czy inaczej dzięki za informację ! i pozwolę sobie wrzucić tą informację też do odpowiedniego działu |
|
Gość |
Wysłany: Wto 21:36, 25 Maj 2010 Temat postu: Kielecka Parówka 2x800 10. 07.2010 |
|
Cytat: |
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 0,
Termin: 10.07
Gramy 3 bitwy 2x800 (na pare)
Czas jednej gry: 1h 30min
Ilość miejsc
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. Proksy w ramach przyzwoitości dopuszczone(nie wiesz czy jesteś przyzwoity zapytaj organizatora).
Zapisy - 9:00 – 10:00
Pierwsza bitwa 10:00 - 11:30
Druga bitwa 11:45- 13:15
Trzecia bitwa 13:30- 15:00
2. Zasady ogólne
Uwaga! Żadne zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje się je jako osobne armie, np. IC nie mogą dołączać do armii sojusznika, nie można rzucać Fortuny na oddział sojusznika, nie można korzystać z Doom'a jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje Black Rage'a itd.)
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- imperial armour* (z wyjątkami- patrz niżej)
*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.
Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- drop poda drednota
- bohaterowie imienni
Gramy na obciętym FoC na osobe: 0-1hq, 0-1 elite, 2-4 troops, 0-1 fast, 0-1 heavy.
Gramy na stołach 48”x60”.
lasy - każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 5+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.
3. Punktacja
0:225 - 10 - 10
226:450 - 11 - 9
451:675 - 12 - 8
676:900 - 13 - 7
901:1125 - 14 - 6
1126:1350 - 15 - 5
1351:1575 - 16 - 4
1576:1800 - 17 - 3
1801:2025 - 18 - 2
2026:2250 - 19 - 1
2251+ - 20 – 0
4. Misje
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Bitwa 1:
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki (po jednym na gracza w swojej strefie) ,
swój znacznik po 400vp, wroga 800vp |
Bitwa 2:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: za każdy scoring w 10'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 400vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 100vps
Bitwa 3:
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:6 tur
Cel: 5 znaczników (min 10" od siebie i krawędzi) ,
Każdy znacznik warty 400 vp |
|
|