Autor Wiadomość
Wosho
 Post Wysłany: Śro 22:59, 11 Maj 2011    Temat postu:

pamietaj ze na odpowiednim stole nie musisz sie deepowac, druga tura i jestes u przeciwnika Smile
Ardis
 Post Wysłany: Śro 22:37, 11 Maj 2011    Temat postu:

A tak, jedyny prawdziwy blood angel na tym turnieju. Razz W sumie ciekaw jestem, jak by mu poszło z chaosem. Bo gwardii specjalnie bym się nie bał taką rozpiską - 1/3 pojazdów umiera w turze, w której spadają ASy (jak Bóg da, vendetty included), a potem to już gwardia nie ma tego jak zabić. Melt i plazm jest za mało; z jeden oddział wystrzelają, a reszta broni to jakieś pojedyncze killsy zaliczy. Ale chaos może stwarzać pewne problemy.
Wosho
 Post Wysłany: Śro 21:33, 11 Maj 2011    Temat postu:

Looknij rozpe emana, mial same jump packi Very Happy
Ardis
 Post Wysłany: Śro 19:29, 11 Maj 2011    Temat postu:

Taaa, też mi się coś tak zdaje, że brak strzelania z dużym zasięgiem może być mocno problematyczny... Chyba pokombinuję trochę inaczej.
Irkuck
 Post Wysłany: Śro 7:32, 11 Maj 2011    Temat postu:

moim zdaniem poprostu brak strzelania będzie boleć najbardziej Wink
melty przeważnie strzelają raz, bo później są w combacie Wink
Matus_the_1st
 Post Wysłany: Śro 0:06, 11 Maj 2011    Temat postu:

A trafiając na GK z Czaszkami i kilkoma Strike Squads/ Interceptors masz przerąbane.
Wosho
 Post Wysłany: Wto 23:05, 10 Maj 2011    Temat postu:

No coz granie na ds jest trudne generalnie..
Wiec jesli Ci nie idzie to lepiej uczyc sie grac majac cala armie na stole od razu a z czasem przechodzic do trudniejszych Wink
czaroslaw1990
 Post Wysłany: Wto 21:21, 10 Maj 2011    Temat postu:

Wosho napisał:
Nie wiem kim jestes


Spotkamy się pewnie w tą sobotę ponieważ też się wybieram do klubu.
czaroslaw1990
 Post Wysłany: Wto 21:14, 10 Maj 2011    Temat postu:

Wiem że masz na pewno większe doświadczenie, ale ja o tym oczywiście pamiętam po prostu mam takiego niefarta do deepowania.
Wosho
 Post Wysłany: Wto 19:25, 10 Maj 2011    Temat postu:

Nie wiem kim jestes ale zanim zaczniess sie wypowiadac poczytaj troche..
Descent of angels?
Drop pod assault?
Cos Ci swita?
czaroslaw1990
 Post Wysłany: Wto 6:57, 10 Maj 2011    Temat postu:

Myślę że się zawiedziesz na masowym deepowaniu, znaczy nie wiem jak tobie ale jak ja coś deepuję to zawsze mi spadną tam gdzie nie trzeba albo pojawiają się dopiero w 5 turze. Ale jak ci się uda z deepowaniem to nie wiem czy nie lepszym wyjściem było by wziąć zamiast termosów drugiego squadu ariergardy.
Ardis
 Post Wysłany: Pon 22:39, 09 Maj 2011    Temat postu: Death from above

Traumatyczne przeżycia z gwardią i chaosem sprowokowały mnie do próby złożenia czegoś, co mogłoby sobie z nimi poradzić i nie byłoby totalnym standardem. Przy okazji próbowałem zrobić to tak, żeby miało chociaż trochę argumentów na inne armie. Wosho, nie skręć sobie karku, jak będziesz fikać kozła ze śmiechu na widok terminatorów. Razz

HQ:
1. Librarian (Shield, Rage): JP 125


Elites:
1. Sanguinary priests:
--> PW, JP 90
2. Terminator Assault Squad (6): 4xTH/SS, 2xLC 260
3. Sternguard Veteran Squad (7): fist, 4x combiplasma, 3x combimelta 235
--> Drop pod 35


Troops:
1. Assault Squad (10): fist/infernus, 2xMG 250
2. Death Company (10): 3xPW, 2xPF 295
--> Drop pod 35
3. Assault Squad (5): fist/infernus, MG 150
--> Drop pod 0
4. Assault Squad (5): fist/infernus, MG 150
--> Drop pod 0
5. Death Company Dreadnought: talony, HF, grapple 150
--> Drop pod 35


Fast Attack:
- none -

Heavy Support:
- none -


Total: 1775


Od razu mówię, że sam się zastanawiam, czy to ma w ogóle prawo zadziałać (gwardia np. może się załadować w transporty i mi spier****; wszyscy mogą się schować w rezerwy i wtedy jak w samurajskim pojedynku - kto zaczyna, ten ginie), dlatego wrzucam do obejrzenia.

Terminatorów nie jestem pewien. Zdaję sobie sprawę, że są powolni i do tego mogą się rozbić (reszta ma albo pody, albo precyzyjny DS z jump packów), ale BA nie za bardzo mają inną jednostkę, która może wziąć na klatę princa, nidowe grubasy albo salwę z obliteratorów.

Sternguardzi z założenia mają spaść i zaplaźmić/zamelcić wybrany cel na śmierć - princ, squad oblitów, dowolny pojazd, od pełnej salwy statystycznie wszystko powinno umrzeć. Pojazd najwyżej może przeżyć, ale też będzie przynajmniej na turę wyłączony. A potem to już się zobaczy. Ta ich specjalna amunicja ma naprawdę fajne możliwości, a od biedy mogą się i do combatu rzucić.

Reszta jest dość oczywista. Kompanię wziąłem, żeby wziąć DC dreda, bo chciałem furiozo, ale nie mieścił się już w elitach. Razz


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group