Autor Wiadomość
hapol
 Post Wysłany: Śro 15:34, 19 Paź 2016    Temat postu:

psykerzy inkwizycji ają dostep do swoich mocy plus moga chyba tam wymieniac na te rulebookowe,
jak nie mają to nie mają Very Happy
jak nie ma faqu na stronie GW poszukaj jeszcze na black library, oni mieli trochę wcześniejsze wydania faqów może coś tam znajdzieć, co Cię interesuje
nuno
 Post Wysłany: Śro 14:57, 19 Paź 2016    Temat postu:

Siemanko Smile jak to jest w tej edycji z inkwizycją? W ich zasadach moce psioniczne są troche inne od rulbukowych, jak je traktujemy?

I dodatkowo Incinerator w inkwizycji niema zasady soul blaze, pewnie coś by się jeszcze na podobnej zasadzie znalazło, szukałem faqów na stronie GW i albo kijowo szukam albo nie znalazłem.
hapol
 Post Wysłany: Pią 19:10, 22 Sty 2016    Temat postu:

tak, tworzy dodatkowy detachment, gdzie masz tylko 1 slot na elitę Wink
chociaż często jest, że wchodzi jako elita do detachmentu SMów, ale to w zależności od turnieju
Galzag
 Post Wysłany: Czw 23:05, 21 Sty 2016    Temat postu:

Ostatnio się głowiłem - jak wystawiam asasyna z Grey Knights'ami, to jest on jako odrębny detachment czy jak?
hapol
 Post Wysłany: Śro 6:22, 11 Cze 2014    Temat postu:

Dokładnie tak! Duż o rzeczy się zmieniło i chyba spora część na lepsze.
Matus_the_1st
 Post Wysłany: Czw 9:25, 05 Cze 2014    Temat postu:

Kupować. Fajna.
Rebelus
 Post Wysłany: Śro 23:20, 04 Cze 2014    Temat postu:

HEJ!! Czy ktoś grał już 7 edycje?? Bo nie wiem czy sprzedawać, cy kupować figurki. Jakie macie zdanie na ten temat?
Dymitr
 Post Wysłany: Wto 20:01, 29 Sty 2013    Temat postu:

Ert napisał:
DT nie zajmują slotów bo są przypisane do unitu Razz Ale tak czy inaczej nie wsadzisz ich do transportu (tj. nie wsadzisz BA do transportu SM)

Tak tak, to wiem. Kupowałbym unity salamander i pakował do transportu salamander
Dzięki
Ert
 Post Wysłany: Wto 13:39, 29 Sty 2013    Temat postu:

DT nie zajmują slotów bo są przypisane do unitu Razz Ale tak czy inaczej nie wsadzisz ich do transportu (tj. nie wsadzisz BA do transportu SM)
Dymitr
 Post Wysłany: Wto 10:25, 29 Sty 2013    Temat postu:

Ert napisał:
Są limity minimum: 1 HQ i troops, maksimum: 1 HQ, 2 troops, 1 elitka, 1 FA, 1 HS.


a co z DT ? Można ile wlezie ? Planowałem doczepić salamandry jako sojusz do moich BA i wsadzić ich w rhino - SM mają sporo tańsze transportery niż BA
Ert
 Post Wysłany: Czw 11:21, 24 Sty 2013    Temat postu:

Są limity minimum: 1 HQ i troops, maksimum: 1 HQ, 2 troops, 1 elitka, 1 FA, 1 HS.
Dymitr
 Post Wysłany: Śro 21:23, 02 Sty 2013    Temat postu:

Jak wygląda struktura armii sojuszniczej, bo jakoś nie mogę się doczytać ?

Czy jakby mini armia na mało punktów (czyli Hq + troops itd) czy jako uzupełnienie szeregów armii normalnej ? Czy jest jakiś limit ?

Np: windykator z BA jest droższy niż Waniliowych marines. Czy mogę go dołączyć jako sojusznik ?

Gubię się ciut z tymi sojusznikami

EDIT: ok, chyba już sobie znalazłem... taka jakby mini armia na mniej punktów ( hq + troop itd). Nie wiem tylko,czy są jakieś limity co do jej wielkości

A tak z innej beczki - zakładając,że opłaca się wystawiać devastatorów, to w jakiej kombinacji broni?
nuno
 Post Wysłany: Czw 12:46, 13 Gru 2012    Temat postu:

Bierz i próbuj wszystkiego, testuj każdą jednostkę sam grając i to najlepiej na turniejach bo żadna teoria nie da Ci takiej lekcji jak praktyka w tym przypadku Smile
Dymitr
 Post Wysłany: Czw 10:10, 13 Gru 2012    Temat postu:

nuno napisał:

Dot3 niszczy plastik? hmm z tego co pamiętam, świetnie sobie radził ze zmywaniem farb ale z metali, na plastikach nie byłem tak odważny stosować Very Happy


Zawsze zmywałem i z plastików i z żywic i nie było kłopotu. Tym razem coś się dziwnego stało. Na szczęście mało wydałem na tych asfaltów, ale i tak szkoda.

A co do skautów, to chyba wezmę na próbę, bez transportu. I tak się dopiero uczę
nuno
 Post Wysłany: Czw 1:18, 13 Gru 2012    Temat postu:

Scouci są ogólnie super pod każdym względem, dosyć tani, uniwersalni, wielozadaniowi tylko oczywiście trzeba nauczyć się ich używać Wink siła X oznacza, że niezależnie od wartości T przeciwnika zawsze ranisz go na 4+ Wink

Dot3 niszczy plastik? hmm z tego co pamiętam, świetnie sobie radził ze zmywaniem farb ale z metali, na plastikach nie byłem tak odważny stosować Very Happy


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group