Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
draxio000
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:40, 23 Lis 2011 Temat postu: RoZpiSKa Na 2000 :) |
|
|
dobra by yła taka rozpiska na 2000 pkt na zwykłych marinsach ?!?!
HQ
capitan (motor, młotek, tarcza,artyficerka) -185pkt
TROOP
tactical (os.10,wyrzutnia , miotacz,rhino,fist) - 230
tactical (os.10,wyrzutnia, miotacz, rhino) - 230
skauci (os.5, wszyscy ze snajpami ) - 75
ELITE
termosy sztumowe (os.5, młot , tarcza *,landek )- 450
*każdy
termosy (os.5,1x cyclone,2x piłorękawica )- 240
FAST
asasult (os.9, miotacz, power fist)- 204
HEAVY
vindicator (osłona ) -125
vindicator (osłona)- 125
vindicator (osłona)- 125
no i co wy na to ?
poprawione
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez draxio000 dnia Czw 19:58, 24 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
czaroslaw1990
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 21:32, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chcę się czepiać ale żeby później nikt cię nie opierniczał z góry na dół to kilka moich uwag:
Pisz ile osób liczy squad
Trochę dziwne bo tactical z fistem kosztuje tyle samo co tactical bez fista
Jak dajesz termosom landka to pisz np:
Termosy(5os,młoty i tarcze)-200pkt
>Land Raider-250pkt
To tyle z niedociągnięć jakie tu wystąpiły.
A co do rozpy to:
Kapitana nie opłaca się wysyłać samego dostanie z laski i tylko niepotrzebna strata punktów będzie.
Skautów się na ogu nie bierze ale dlaczego to o tym to się przekonasz w czasie bitew
To chyba tyle
Ewentualnie powiedz jeszcze jaką taktykę chciałeś zastosować z tą rozpą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Śro 22:05, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
zacznij pisac normalnie rozpiski czyli
nazwa jednostk (ilosc, ekwipunek) koszt punktowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
draxio000
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:56, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dobra trochę poprawiłem , co by zmienić ? jak myślicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
czaroslaw1990
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 18:22, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ale tactical z fistem dalej kosztuje tyle samo co tactical bez fista.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:31, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Scouci tylko do cc dodatkowa bron, fist, cmeta/flamer i to w stormie z mmeltą. Ja jednak używam storma z hflamerem jakoś nigdy nie trafiam z tej melty na 4+;/
Utnij gdzieś punkty i dodaj 10 assaulta. Zawsze możesz wtedy podzielić na 2 piątki. Brakuje mi attack bików z mm. Tani oddziałek a może jakiegoś wrednego czołga usmażyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
draxio000
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:48, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Do czołgów mam vindyki, ta siła 10 to nie byle co , na tego dziesiątego asm-a spróbuje znaleźć punkty ale myśle nad tym że może troopsów za mało , co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hostile
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 22:54, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siła 10, ale jest blastem, więc się scatteruje co sprawia, ze jest mało celne i lepiej spisuje się przeciwko piechocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
draxio000
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:05, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ale pamiętaj że mam trzy takie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:24, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam jak zniesie ci wzornik tak że dziurka nie będzie na pojeździe wtedy masz tylko siłę 5. Nie twierdze że są złe. Sam używałem max jednego i to w bloodkach który ma zasadę fast. Tam mi się sprawdzał bo mogłem się nim ruszyć do 12 cali i sobie strzelić. W sumie ja się nie znam za mało gram.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pijak dnia Czw 23:27, 24 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Szopen
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 10:11, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To i ja coś skomentuję:
HQ: W pełni zgadzam się z czerosławem. O tyle o ile taki kapitan na motorze może mieć sens, ale (prawie) tylko w armii opartej na bike'ach. W rozpie, gdzie żadnych takowych nie ma, zmieniłbym go na czaplę/librę do termosów.
Troops: Całkiem OK.
Elites: Dziwnym wyborem zdają mi się termosy z cyklonką z buta. Płacisz 200pkt za 2 strzały z rakietnicy, plus ew. 8 pestek i jednocześnie nędzę w cc. Za te pkt. upchałbym konkretniejszy ppanc, jak np. wspomniane wcześniej przez pijaka attack bike'i z multi-meltami.
Heavy: 3 windyki nie są wcale taką biedną opcją, aczkolwiek mają jedną zasadniczą wadę - 24" cale zasięgu. W koncepcji całej rozpy kończy się to tym, że de facto nie masz praktycznie żadnego strzelania na dużą odległość. Gwardia czy DE wystrzelają Cię tak, że przy pechowym rzucie na zaczynanie nawet ich nie muśniesz. Ale to już głębsza taktyka.
Co do różnicy między multi-meltami a vindykami. AP1 >>>>>>>>>> AP2
To AP1 robi KOLOSALNĄ różnicę w niszczeniu pojazdów. Statystyki zniszczeń rosną gwałtownie i taka prawda, że jeżeli chcesz mieć pewność skasowania wrogiego pojazdu, to tylko AP1. Bronie bez tego są bardzo losowe - może i rozdupczyć jeden strzał, ale i przypadki dostania 6-7 penetracji kończących się shake'iem z urwaną bronią nie należą wcale to jakiegoś statystycznego marginesu.
Ale przede wszystkim - najważniejsze jest to, jak Ci się to rozpą grać. Wielu graczy nie grając na wymaksowanych armiach osiąga świetne wyniki, z uwagi na dopasowanie do ich stylu gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Sob 11:07, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
O cham z warszawy xD co tam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|