Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:33, 13 Paź 2008 Temat postu: Battlecannon 2008 - Olsztyn |
|
|
Cytat: |
Mam zaszczyt zaprosić na pierwszego olsztyńskiego mastera WH40k, który odbędzie się 15-16 listopada.
Miejsce:
ul. Saperska 1 - jednostka wojskowa
Regulamin:
Cytuj
Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński, Piotr Mariański i Adam Baranowski
Limit miejsc: 51
Wpisowe: 30zł
Zasady:
1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Beliala, Sammaela i Emperor's Championa)
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po
uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4. Zabronione są podręczniki Imperial Armour.
5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot
Mercenaries;
6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
8. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Na turnieju obowiązuje Wysiwyg, obejmujący jedynie bronie i ekwipunki wykupione w rozpisce. Tzw. Over Wysiwyg jest dopuszczalny, pod warunkiem, że nie przekracza dobrego smaku, a tym samym 5 pkt na danym modelu. Wyjątkami są: granaty na modelach, Moce psioniczne, Veteran skille, "3cie" bronie na modelach z oddziałów, które bazowo posiadają trzy bronie jak np: Chaos Space Marines: Bolter, Bolt Pistol, Chainsword. W tym przypadku obowiązuje jedynie jedna z trzech wyżej wymienionych broni. Wszystkie upgrade'y typu smoke launchers, extra armour, terminator honours, elitarność danego oddziału w odniesieniu do innych, venerable, czy jakiekolwiek inne istotne rzeczy SĄ BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE WYSIWYGU!
MARINES MAJĄCY BAZOWO CCW,BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH WSZYSTKICH TRZECH BRONI.
MARINES MAJĄCY BAZOWO BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH DWÓCH BRONI.
9. Rozpiski należy przesyłać na adres jedi0 @ o2.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 8 listopada 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Battlecannon 2008”)
10. Gramy na stolach 60"x48"
11. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.
12. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
14. Armie muszą być pomalowane przynajmniej 3 kolorami, a podstawki 1. W czasie turnieju odbędzie się ocena hobbystyczna:
0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-3 klimat
0-2 rozróżnienie oddziałów
15. Zostanie test wiedzy. Test będzie liczył 10 pytań z czego będzie można zdobyć 10 punktów.
16. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
17. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.
19. Misje:
1) Ćwiartki
Strefy rozstawienia – Spearhead
Cele misji – Ćwiartki neutralne 562VP, Ćwiartka przeciwnika 1125, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne - VP, random game lenght, rezerwy
2) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (pierwsze 2 tury), 6 tur, rezerwy
3) Recon
Strefy rozstawiena – Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, Bombardowanie, 6 tur, rezerwy
Bombardowanie – przed pierwszą turą rzuca się za każdy oddział, który jest na stole D6. Na 6 oddział dostaje D6 zranień, można rzucać normalnie armour/cover/invulnerable save. Oddział, który straci przynajmniej 1 model musi wykonać pinning test. Pojazdy dostają efekt „Shaken”,
4) Olsztyńskie kill pointy
Strefy rozstawienia – „Trójkąty”
Cele misji – każdy unit jest warty dodatkowe 1500/[ilość unitów w armii]. Czyli Unit za 152VP w armii z 15 unitami byłby warty 152 + 100 czyli 252VP. normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, random game lenght, rezerwy
5) Tereny
Strefy rozstawienia – Ćwiartki (6” od środka stołu, 18” od przeciwnika)
Cele misji – gracze wybierają po 2 tereny w swoich strefach rozstawienia i każdy jest warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, random game length
6) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Pitched battle
Cele misji – 5 znaczników każdy warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, 6 tur
Tabela punktowa:
0-210 10:10
211-420 11:9
421-630 12:8
631-840 13:7
841-1050 14:6
1051-1260 15:5
1261-1470 16:4
1471-1680 17:3
1681-1890 18:2
1891-210019:1
2101+ 20:0
Czasówka:
Sobota
10:00-10:30 zapisy
10:30-12:30 1 bitwa (1h przerwy na obiad)
13:30-15:30 2 bitwa
15:45-17:45 3 bitwa
18:00-20:00 4 bitwa
Niedziela
10:00-12:00
12:15-14:15
14:30 Ogłoszenie wyników |
Ja i brat chcemy jechac:)
Powiedzcie że Wy też )
Post został pochwalony 0 razy
|
|