FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Czerwcowy Grunwald 41.410
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Czerwcowy Grunwald 41.410
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 9:45, 01 Cze 2009    Temat postu: Czerwcowy Grunwald 41.410

Cytat:
1stCompany oraz Legion mają zaszczyt zaprosić najwybitniejszych generałów Galaktyki na:

CZERWCOWY GRUNWALD 41.410- BÓJ O TAVIUS V

• Termin: 27 Czerwiec 2009
• Rozpoczęcie: godz. 9.00
• Adres: Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19, Kraków
• Limit osób: 26/32
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:15 – 14:45
4. Trzecia bitwa: 15:15 – 17:45
• Zgłoszenia, oraz pytania na:
• mail: turniejgrunwald [at] gmail.com
• Temat na forum krakowskiego klubu Legion / 1st.Company.

• ZASADY
1. Armie:
-2000 punktów
-Standard FOC

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni oraz jednostki z IA.

3. W wypadku proksowania należy skontaktować się i zapytać przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udajacy Predatora będzie dopuszczony. Ilość 'proxów' nie może przekraczać 20% armii.

4. Obowiązuje zasada Zapięcia - zdymanie minimum 75% modeli przeciwnika przy mniejszych stratach własnych skutkuje +3DP wliczanymi do klasyfikacji generalnej.

5. Obowiązują PKZty i URP wraz ze wszystkimi aneksami.

6. Punkty dodatkowe:
cała armia pomalowana min. 3kolorami +2
zrobione podstawki +1
rozróżnienie oddziałów +1
25% skonwertowanych modeli +1
kostki (w tym scatter, chyba, że Twoja armia nie używa) +1
calka +1
wzorniki (nie licząc nieużywanych przez Twoją armię) +1
wydrukowana rozpiska +1
oryginalny codex +1

7. Punktacja:
VP nie są brane pod uwagę. It's 5th edition, baby!
W każdej misji obowiązują trzy cele:
Główny warty 12 DP
Poboczny warty 6 DP
Dodatkowy warty 2 DP
Spełnienie danego celu przez jednego gracza skutkuje otrzymaniem całości punktów za cel. W przypadku remisu gracze dzielą punkty po połowie. (przykład: misja 1 - obaj gracze kontrolują tyle samo znaczników - za cel główny obaj otrzymują po 6pkt).

8. Misje.
We wszystkich misjach obowiązują następujące zasady: Reserves, Deep Strike, Random Game Lenght.

RYS FABULARNY:
Czarne chmury zebrały się nad Tavius V. Ze wszystkich stron
galaktyki przybyły okręty potęg tego świata. Śmigłe statki Eldarów i ich mrocznych braci, potężne krążowniki i niszczyciele sił Imperium i Kosmicznych Marines, plugawe okręty sług chaosu, ogromne orcze pancerwraki, okręty desantowe Tau i przerażające macki tyranidzkich flotylli. W przestrzeni kosmicznej rozpoczęła sie tytaniczna batalia. W tym samym czasie desant orbitalny na Tavius V trwał w pełni. Cicha i spokojna planeta stała się dziś polem walki dla największych sił galaktyki.

MISJA 1: PIERWSZA KREW

Pierwsze wybuchy wstrząsnęły powierzchnią planety. Ciszę zakłóciły ryki
potężnych silników. Desant zakończył sie pełnym sukcesem. Wojska zaczęły umacniać swoje pozycje, a pierwsze siły wysłano na głęboki rekonesans by pozajmować strategiczne punkty i zyskać znaczącą przewagę w walce. Bój o Taviusa rozpoczął się...

Detale misji: 5 znaczników wystawianych po wybraniu stref - po 2 w 12" od krawędzi danego gracza (i minimum 12" od siebie i bocznej krawędzi) i 1 neutralny na środku stołu. Rozstawienie Dawn of War.
Cel główny: kontrolować więcej znaczników niż wróg.
Cel poboczny: kontrolować chociaż jeden znacznik wroga.
Cel dodatkowy: blokować neutralny znacznik dowolnym oddziałem.

MISJA 2: KREW I STAL

W akompaniamencie ryku silników, przy huku eksplozji, wśród wstrząsów bombardowań orbitalnych ruszyła machina wojny! Armie wyszły ku sobie, by zewrzeć się w tytanicznych zmaganiach. Na pole bitwy Generał wysłał nawet swój ulubiony oddział, by podnieść morale żołnierzy. Nikt nie oczekuje litości i nikomu nie będzie ona okazana. Dziś liczy się tylko zwycięstwo!

Detale misji: Anihilacja. Rozstawienie Spearhead. Na początku gry wybierz jeden ze swoich oddziałów z sekcji Troops - do końca bitwy oddział ten będzie posiadał przypisaną zasadę Komando Khaki.
Cel główny: zdobyć przewagę minimum 3KP nad wrogiem.
Cel poboczny: utrzymać przy życiu swój najdroższy oddział.
Cel dodatkowy: Zadaj ostateczny cios dowolnemu HQ przeciwnika przy pomocy oddziału Komando Khaki.

MISJA 3: OSTATNI BASTION

Tavius V to teraz tylko cień tego czym ta planeta była przed wojną. Krajobraz został zdominowany przez wraki pojazdów i setki trupów. Ziemia, zryta tysiącami butów i lejami po pociskach, nigdy już nie obrodzi w roślinność. Wszystkie karty zostały już rozdane. Pozostała tylko jedna ostateczna rozgrywka, która raz na zawsze odpowie na pytanie, kto zostanie władcą Tavius V.

Detale misji: 2 znaczniki, wystawiane po wybraniu stref - minimum 12" od krawędzi i 24" od siebie. muszą znajdować się w dowolnym area terrain. Rozstawienie Pitched Battle. Gracz wystawiający dany znacznik ma prawo przesunąć (ale nie obracając go) teren o max 3" w dowolnym kierunku.
Cel główny: kontrolować więcej znaczników niż wróg.
Cel poboczny: chociaż jedna jednostka punktująca musi znajdować się w całości w strefie rozstawienia przeciwnika.
Cel dodatkowy: utrzymać przy życiu przynajmniej 50% swej armii.

Mozemy pojechac Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 21:08, 01 Cze 2009    Temat postu:

w sumie dlaczego nie, tylko kto by sie jeszcze pisal ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Josef




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 8:27, 02 Cze 2009    Temat postu:

Ja oczywiscie.
Dzien pozniej mam urodziny, moze mi sie ktos podlozy. Wink

Tylko lipa z tym brakiem vp...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 7:57, 04 Cze 2009    Temat postu:

juz miejsc nie ma :/ miesiac przed turniejem...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Josef




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 20:53, 04 Cze 2009    Temat postu:

Nie pierwszy raz. Ale jak pokazuje przyklad kieleckiego turnieju, szybko sie chetni wykrusza.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 12:39, 05 Cze 2009    Temat postu:

w sumie racja to zbierze sie jakas ekipa ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Sob 7:33, 06 Cze 2009    Temat postu:

Ja w sumie też się pisze.;d

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Czerwcowy Grunwald 41.410
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group