Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:30, 23 Sty 2009 Temat postu: Kraków 7 luty |
|
|
Cytat: |
Klub Legion zaprasza na turniej:
LUTOWY GRUNWALD (dotychczasowy krakowski Jędruś)
• 7 Luty 2009
• godz. 9.00 zapisy
• Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19 Kraków
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:30 – 15:00
4. Trzecia bitwa: 15:30 – 18:00
ZASADY
1. Armie:
- 2000 punktów
- Standard FOC
2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne
- dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour oprócz jednostek Super Heavy, Gargantuanów i Flyer'ów
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni;
3.Proksowanie:
- W wypadku modeli z IA należy zapytać się przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno.
- W wypadku modeli z kodeksów liczba figurek proksowanych nie może przekroczyć 25% liczby wszystkich modeli.
4. Rozpiski należy wysyłać pod adres inkq [at] gildia.pl do 2 lutego. W rozpiskach proszę zaznaczyć jeśli jakaś jednostka jest wzięta z IA, szczególnie jeśli jest to np. Rhino wzięte na zasadach z IA.
5. Nie ma rozbić.
6. Obowiązują PKZty i URP.
7. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.
8. Gramy 3 bitwy na stołach 72”x48”.
9. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 255 10 - 10
256 – 510 11 - 9
511 – 765 12 - 8
766 – 1020 13 - 7
1021 – 1275 14 - 6
1276 – 1530 15 - 5
1531 – 1785 16 - 4
1786 – 2040 17 - 3
2041 – 2295 18 - 2
2296 – 2550 19 – 1
2551+ 20 – 0
10. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt Cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie rozpiski
11. Misje:
Misja pierwsza:
Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Annihilation
W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 1 - 0 VP
2 – 275 VP
3 – 550 VP
4 – 825 VP
5 – 1100 VP
6 – 1375 VP
7 – 1650 VP
8 - 1925 VP
9 – 2200 VP
10 – 2475 VP
11 – 2750 VP
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, Za zniszczenie armii przeciwnika do ostatniego modelu +1 KP.
Misja druga:
Rozstawienie: Spearhead
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 650 VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika. Znaczniki wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: Night Fight (w 1 turze), deep strike, reserves, 6 tur
Misja Trzecia:
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 650VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, 6 tur, rezerves,
Zapraszam |
Jadiemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|