|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:11, 17 Paź 2007 Temat postu: Strategikon Wrocław 10-11 Listopad 2007r |
|
|
Witam
Czas na pierwszy wyjazd
Myslę że mozna o tym pomyslec jako ze to ostatni duzy turniej przez jakis czas..
Nastepne mastery dopiero styczen, luty
Najpewniej turniej bedzie na 2k, wiadomo wysywig i min 3 kolory trzeba miec
Wyjazd po 21 tam bedziemy przed 7.powrót w niedziele podobny
Jak będzie reg wrzucę linka
Gdyby ktoś chciał mogę pożyczyć swoich Marines,Tau i Tyrki
Szacowany koszt to bilety ok 60/70,wejsciowka ze 30, reszta to jedzonko
Kto sie piszę
Cytat: |
Witam,
oto długo oczekiwany Regulamin Turnieju Master Class na Startegicon X:
Ver. 1.0. (22-10-2007r.)
1. Czas i miejsce turnieju:
a) rozpoczęcie 10-11-2007r. (sobota)
- rejestracja od 09:30 do 10:50
- pierwsza bitwa 11:00
b) zakończenie 11-11-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 9:00
- ogłoszenie wyników 15:00
c) miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101, Wrocław
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( [link widoczny dla zalogowanych] )
3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 09-11-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę
przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2100 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat:
- dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD (obowiązują tylko najnowsze Codexy oraz Codex:BA z WD),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (z Codexów i Codexu:BA z WD), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities, pojazdy i jednostki z podręczników z serii Imperial Armour.
5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5
bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie
prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG ale SM nie muszą mieć wszystkich bazowych broni, wystarczą BP i CCW). Armia MUSI być pomalowana a podstawki wymodelowane (niezbędna jest min. posypka lub pomalowanie innym kolorem niż czarny), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.. Wszystkie nie pomalowane jednostki będą skreślane z
listy armii a punkty automatycznie przyznawane przeciwnikowi!
8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
9. Rozegranych będzie 5 bitew:
- Sobota:
- 11:00 - 13:30 Bitwa I
- 13:45 - 16:15 Bitwa II
- (od godz. 16:15 do 18:00 jest przerwa obiadowa)
- 18:00 - 20:30 Bitwa III
- Niedziela:
- 9:00 - 11:30 Bitwa IV
- 11:45 - 14:15 Bitwa V
10. W czasie trzeciej bitwy przeprowadzony zostanie Test wiedzy. Będzie 15 pytań dotyczących tzw. flufu. Za każde pytanie będzie można zdobyć 1 pkt. do klasyfikacji turnieju (pkt. będą doliczane po rozegraniu 5
bitwy).
11. Dodatkowe punkty turniejowe:
- pomalowanie armii - 8 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 3 pkt.;
- konwersje - 8 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 5 pkt..
12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Wynik:
Cytat:
0-174 ------- 10-10
175-349 ---- 11-9
350-524 ---- 12-8
525-699 ---- 13-7
700-874 ---- 14-6
875-1049 ---- 15-5
1050-1224 -- 16-4
1225-1399 - 17-3
1400-1574 - 18-2
1575-1749 - 19-1
1750+ ------ 20-0
13. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fairplay jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.
14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
16. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
19. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE
Scenariusze:
Cytat:
1. Bitwa I - Seek & Destroy
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).
2. Bitwa II - Take&Hold
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Field of Battle, Deep Strike, Infiltracja, Victory Points;
- rozstawienie: Take&Hold (12 cali od krawędzi).
3. Bitwa III - Cleans
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.
4. Bitwa IV - Secure and Control
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 500pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).
5. Bitwa V - Recon
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
Tereny:
1. Górki jednowarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.
2. Górki dwuwarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.
3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
4. Budynki:
- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).
ZAPRASZAMY |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Pon 11:22, 29 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:20, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
No nie wiem.... może dałbym rade, ale jakoś mi kasy szkoda. Jak by większa ekipa jechała to bym mógł jechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:21, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma czegoś takiego jak szkoda kasy, taki turniej to niezapomniane przeżycie
Nawet jadąc we 2 czy 3 będzie fajnie
Zajmujemy przedział i jedziemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 23:25, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym bardzo chętnie, tylko figsy mi pożyczysz. No i oczywiście wykminie kase.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:30, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Super kmiń kasę i podmaluj wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Tomus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 13:17, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
jaa tez cee ale musze jeszcze 10gwardzisitow kupic od kuby i bede mial rozpe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:10, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ja musze cała armie sobie załatwić... ale Wosho pewnie ma jakąś wolną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:10, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Like i said moge pozyczyc troche SM, całe Tau i całe tyrki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:03, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Coś matka się sceptycznie nastawiła na ten wyjazd ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:12, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
W czym problem? Jak chcesz mogę zadzwonić i pogadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:42, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie będziesz zmuszony ... Ale to jeszcze pogadam z Matką....
BTW zajmuje TAU!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 22:48, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Moja powiedziala ze sie napierdole i w sumie prawde mowi, ale sie postaram zeby nie...................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:15, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu
Pogadaj więc jak coś moge zadzownic
Powiedz ze ja duzo jezdze, znam ludzi, jedziemy grupa wiec nic sie nie stanie wrócisz cały
Ofc bedziemy potrzebowac najpewniej każdy śpiwora i karimaty
Bedziemy Cie pilnowac jedno, 2 piwka i koniec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 0:52, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
haha hahah eeee
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:26, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
hm... Matka powiedziała że mnie nie puści.... blech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|