FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Strategikon Wrocław 10-11 Listopad 2007r
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Strategikon Wrocław 10-11 Listopad 2007r
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:11, 17 Paź 2007    Temat postu: Strategikon Wrocław 10-11 Listopad 2007r

Witam Smile
Czas na pierwszy wyjazd Wink
Myslę że mozna o tym pomyslec jako ze to ostatni duzy turniej przez jakis czas..
Nastepne mastery dopiero styczen, luty Sad
Najpewniej turniej bedzie na 2k, wiadomo wysywig i min 3 kolory trzeba miec Smile
Wyjazd po 21 tam bedziemy przed 7.powrót w niedziele podobny Smile
Jak będzie reg wrzucę linka Smile
Gdyby ktoś chciał mogę pożyczyć swoich Marines,Tau i Tyrki Cool
Szacowany koszt to bilety ok 60/70,wejsciowka ze 30, reszta to jedzonko Wink
Kto sie piszę Smile Smile Smile

Cytat:
Witam,

oto długo oczekiwany Regulamin Turnieju Master Class na Startegicon X:

Ver. 1.0. (22-10-2007r.)

1. Czas i miejsce turnieju:

a) rozpoczęcie 10-11-2007r. (sobota)
- rejestracja od 09:30 do 10:50
- pierwsza bitwa 11:00
b) zakończenie 11-11-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 9:00
- ogłoszenie wyników 15:00
c) miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101, Wrocław
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]

2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( [link widoczny dla zalogowanych] )

3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 09-11-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę
przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.

4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2100 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat:
- dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD (obowiązują tylko najnowsze Codexy oraz Codex:BA z WD),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (z Codexów i Codexu:BA z WD), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities, pojazdy i jednostki z podręczników z serii Imperial Armour.


5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5
bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie
prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG ale SM nie muszą mieć wszystkich bazowych broni, wystarczą BP i CCW). Armia MUSI być pomalowana a podstawki wymodelowane (niezbędna jest min. posypka lub pomalowanie innym kolorem niż czarny), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.. Wszystkie nie pomalowane jednostki będą skreślane z
listy armii a punkty automatycznie przyznawane przeciwnikowi!

8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

9. Rozegranych będzie 5 bitew:

- Sobota:
- 11:00 - 13:30 Bitwa I
- 13:45 - 16:15 Bitwa II
- (od godz. 16:15 do 18:00 jest przerwa obiadowa)
- 18:00 - 20:30 Bitwa III

- Niedziela:
- 9:00 - 11:30 Bitwa IV
- 11:45 - 14:15 Bitwa V

10. W czasie trzeciej bitwy przeprowadzony zostanie Test wiedzy. Będzie 15 pytań dotyczących tzw. flufu. Za każde pytanie będzie można zdobyć 1 pkt. do klasyfikacji turnieju (pkt. będą doliczane po rozegraniu 5
bitwy).

11. Dodatkowe punkty turniejowe:

- pomalowanie armii - 8 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 3 pkt.;
- konwersje - 8 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 5 pkt..

12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

Wynik:

Cytat:
0-174 ------- 10-10
175-349 ---- 11-9
350-524 ---- 12-8
525-699 ---- 13-7
700-874 ---- 14-6
875-1049 ---- 15-5
1050-1224 -- 16-4
1225-1399 - 17-3
1400-1574 - 18-2
1575-1749 - 19-1
1750+ ------ 20-0


13. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fairplay jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.

14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE

Scenariusze:
Cytat:
1. Bitwa I - Seek & Destroy

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).

2. Bitwa II - Take&Hold

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Field of Battle, Deep Strike, Infiltracja, Victory Points;
- rozstawienie: Take&Hold (12 cali od krawędzi).

3. Bitwa III - Cleans

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.

4. Bitwa IV - Secure and Control

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 500pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).

5. Bitwa V - Recon

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).



Tereny:

1. Górki jednowarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.

2. Górki dwuwarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.

3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.

4. Budynki:

- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.

6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).

ZAPRASZAMY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Pon 11:22, 29 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:20, 17 Paź 2007    Temat postu:

No nie wiem.... może dałbym rade, ale jakoś mi kasy szkoda. Jak by większa ekipa jechała to bym mógł jechać. Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:21, 17 Paź 2007    Temat postu:

Nie ma czegoś takiego jak szkoda kasy, taki turniej to niezapomniane przeżycie Razz
Nawet jadąc we 2 czy 3 będzie fajnie Smile
Zajmujemy przedział i jedziemy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 23:25, 17 Paź 2007    Temat postu:

Ja bym bardzo chętnie, tylko figsy mi pożyczysz. No i oczywiście wykminie kase. Cool Cool

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 10:30, 18 Paź 2007    Temat postu:

Super kmiń kasę i podmaluj wszystko Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Tomus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Czw 13:17, 18 Paź 2007    Temat postu:

jaa tez cee ale musze jeszcze 10gwardzisitow kupic od kuby i bede mial rozpe

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 15:10, 18 Paź 2007    Temat postu:

ja musze cała armie sobie załatwić... ale Wosho pewnie ma jakąś wolną Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 20:10, 18 Paź 2007    Temat postu:

Like i said moge pozyczyc troche SM, całe Tau i całe tyrki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 20:03, 19 Paź 2007    Temat postu:

Coś matka się sceptycznie nastawiła na ten wyjazd ... Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 21:12, 19 Paź 2007    Temat postu:

W czym problem? Jak chcesz mogę zadzwonić i pogadać Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 21:42, 19 Paź 2007    Temat postu:

pewnie będziesz zmuszony ... Wink Ale to jeszcze pogadam z Matką....


BTW zajmuje TAU!! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Pią 22:48, 19 Paź 2007    Temat postu:

Moja powiedziala ze sie napierdole Smile i w sumie prawde mowi, ale sie postaram zeby nie...................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 23:15, 19 Paź 2007    Temat postu:

Nie ma problemu Wink
Pogadaj więc jak coś moge zadzownic Smile
Powiedz ze ja duzo jezdze, znam ludzi, jedziemy grupa wiec nic sie nie stanie wrócisz cały Wink
Ofc bedziemy potrzebowac najpewniej każdy śpiwora i karimaty Wink
Bedziemy Cie pilnowac jedno, 2 piwka i koniec Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Sob 0:52, 20 Paź 2007    Temat postu:

haha hahah eeee

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:26, 20 Paź 2007    Temat postu:

hm... Matka powiedziała że mnie nie puści.... blech Confused

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Strategikon Wrocław 10-11 Listopad 2007r
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group