Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:13, 02 Wrz 2008 Temat postu: Wawa sobota 6.9.2008r. |
|
|
Cytat: |
INFO
• 6 września 2008
• godz. 9.00 zapisy, prosiłbym jednak o wcześniejsze przybycie osób, które byłyby chętne pomóc przy przygotowaniach
• LO im. Lelewela ul. Kiwerska 3
• wpisowe w wysokości : 15 zł
• Sedzią turnieju jest Amdor(amdor [at] tlen.pl ), drugim sędzią jest Alexander
• Ramy czasowe:
1. Rejestracja: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:10 - 14:40
4. Trzecia bitwa: 14:50 – 17:20
Na 20 minut przed końcem danej bitwy będę prosił o dokończenie ostatniej tury i oddanie wyników.
Obowiązują następujące kary:
-2DP do końcowych wyników za spóźnione oddanie wyników.
-2DP za bluzgi przy stole
Pouczam też o ustawowym zakazie spożywania napojów alkoholowych w szkołach.
ZASADY
1. Armie:
- 1850 punktów;
2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Imperial Armor, Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy).
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Heavy Flyers, Warmachines, Gargantuan Creatures, Super Heavie Vehicles) UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje; Jednostki z Imperial Armour WYMAGAJĄ akceptacji sędziego.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- dopuszczeni są bohaterowie specjalni;
- dopuszczone flyers (0-1);
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
3. Podczas turnieju obowiązuje zasada rozbicia: za sprowadzenie armii przeciwnika poniżej 25% początkowego stanu figurek gracz otrzymuje +3DP. W przypadku obopólnego rozbicia nikt nie otrzymuje bonusowych punktów.
4. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.
5. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i osoby wyznaczone mogą je zmieniać.
Lasy są area w obrębie (4+), strzelanie przez nie daje pełnego covera piechocie i 5+ monstrusom i pojazdom.
Piętra budynków zawsze mają 3"
Ew. Budynki z AV będą opisane na stole.
6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (1851:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
8. Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
9. Stoły 72x48
10. W czasie turnieju zostaną rozegrane 3 bitwy
11. Wymagany WYSWIG
-punkty za malowanie:
- 1 za 25% odziałów w armi
- 2 za 50% odziałów w armi
- 3 za 75% odziałów w armi
- 4 za 100% odziałów w armi
12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 200 10 - 10
201 – 400 11 - 9
401 – 600 12 - 8
601 – 800 13 - 7
801 – 1000 14 - 6
1001 – 1200 15 - 5
1201 – 1400 16 - 4
1401 – 1600 17 - 3
1601 – 1800 18 - 2
1801 – 2000 19 – 1
2001+ 20 - 0
po każdej grze zawodnik może dać przeciwnikowi 1 pkt Fair Play. Punkty te można przyznawać tylko tuż po zakończeniu bitwy przed oddaniem karty gracza, PRZED losowaniem następnej tury. Po ostatniej bitwie punkty Fair Play można dać TYLKO przed oddaniem karty gracza z wynikiem bitwy.
5 pkt – przesłanie zgłoszenia do dnia 4.09.2008 r.
14. Scenariusze:
1)PIASEK WE WŁOSACH
Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady specjalne: Deep strike, Infiltracja, Rezerwy, Lotne Znaczniki, Burza Piaskowa, VP, 5/6/7 tur.
Burza piaskowa: Na początku każdej pełnej tury należy rzucić kostką. Na 1-4 trwa burza piaskowa – widoczność jednostek należy sprawdzać jak w night fight, ale wynosi 3d6 * 3. Ponadto wszystkie ruchy liczą się jakby były wykonane w trudnym terenie (za wyj. Pojazdów)
Lotne Znaczniki: Celem gry jest zajęcie 3 znaczników rozstawionych przed grą w 18” od siebie. Kiedy trwa burza piaskowa znaczniki poruszają się 2d6” w stronę pokazaną przez scatter. (Każdy oddzielnie) Znaczniki są warte po 700 pkt.
2)TWILIGHT OF BLOOD
Rozstawienie: Jak w Dawn of War ale bez night-fight w 1 turze
Zasady specjalne: Deep strike, Kill-count, Rezerwy, Nadchodzi zmierzch, Infiltracja, VP, 6 tur.
Kill-count: Zabicie każdego HQ wroga daje 500 pkt.
Nadchodzi zmierzch: W trzeciej turze należy rzucić d6. Na 4+ dochodzi zasada Night Fight. Jeśli się nie powiedzie, należy powtarzać rzut co pełną turę, ale w każdej następnej wymagana liczba oczek zmniejsza się o jedno. (w trzeciej 4+, w czwartej 3+, w piątej 2+, w szóstej automatycznie)
3)JUNGLE FIGHT
Rozstawienie: Spearhead
Zasady specjalne: Infiltracja, Rezerwy, Zaminowany teren, Minimalizacja Strat, VP, 5/6/7 tur.
Zaminowany teren: Po wybraniu strefy rozstawienia, każdy z graczy powinien zapisać na kartce teren w neutralnej ćwiartce, który zaminował. Kiedy jakikolwiek oddział wejdzie do tego obszaru, musi wykonać test niebezpiecznego terenu. (Jeśli wcześniej zdawał go z jakiegoś powodu – np. jest to Jump Infantry; to musi wykonać powtórny test)
Minimalizacja strat: Armie dysponują niewielkimi siłami i liczy się każdy człowiek. Pod koniec gry, do VP należy doliczyć punkty za własne, oddziały, które nie zostały społowione.
Ćwiartki: 450 za każdą neutralną i 950 za wrogą
Lista zgłoszeń:
1. Bizim
2. Cylindryk
3. Marinechaosu
4. Borys
5. Loki
6. Yakubu
7. Cekpl
8. Sonic
9. Slanesh
10. homeini
11. Offspringman
12. Shas_o_Kedar
13. AlexTrusk)
14. Edwinos
15. Wydra
16. Shonsu
17. Marios
18. Che
19. Bartek
20. Krysiak
21. Nars
22. Dziubas
23. Sanguinius
24. Odslon
25. Wosho
26. Isengrim
27. Izuel
28. Likwidator
29. Boski Che
30.
31.
32. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|