Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:22, 08 Mar 2013 Temat postu: 06.04.13 1000pkt Wargamer |
|
|
ORGANIZACJA
Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież
Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda
Miejsce: sklep wargamer lublin
Termin: 6 kwietnia 2013 r.
Harmonogram:
zapisy do 9:50
pierwsza bitwa – 10:00 – 11:30
druga bitwa – 11:40 – 13:10
trzecia bitwa -13:20 - 14:50
czwarta bitwa - 15:00 - 16:30
Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 05.04 (godz. 15:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Format rozpiski:
Kod:
HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
TOTAL: [suma kosztów]pkt
Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#"
Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki
Wpisowe: 10 zł (5 na nagrody za turniej i 5 na ligę)
ZASADY OGÓLNE
Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.
Format punktowy: 1000
FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy DZIELĄ FOC z armią podstawową.
W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem.
Zakaz triplowania slotów.
Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).
IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu.
Specjale: Naturalnie dopuszczeni.
Każdy gracz stoczy 4 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY
Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ.
Gramy na stołach 48”x48”
Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości
Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu.
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.
Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
PUNKTACJA I SCENARIUSZE
Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+
Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives
Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".
CELE MISJI:
W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji:
CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.
ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą:
vp..............W P
0-179..........3 3
180-359.......4 2
360-539.......5 1
540+...........6 0
CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0.
- Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
- First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
MISJE
I.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 2+D3 znaczniki, gracze wystawiają naprzemiennie znaczniki przed rzutem na wybór strony, o kolejności wystawiania znaczników decyduje rzut kością. Znaczniki mogą być wystawione min 12" od siebie oraz 6" od krawędzi stołu
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu FA gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu FA są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).
II.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone w centralnym środku każdej ze stref rozstawienia
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).
III.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki leżące na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż stref rozstawienia (przekątna stołu), 1 na środku tej linii a dwa pozostałe symetrycznie oddalone od niego o 2D6+4"
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu ELITES gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu ELITES są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).
IV.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: cel główny osiąga ten gracz który straci mniejszą ilość oddziałów
CELE POBOCZNE: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej z ćwiartek stołu (każdy gracz rozpoczyna grę z 2ma punktami, za każdy kontrolowany pod koniec gry znacznik dodaje 1VP a przeciwnik odejmuje 1VP (do maksimum 2 dodanych/odjętych)
MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE.
- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP
- Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP
- Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Malowanie armii: 0-3DP
- Podstawki: 0-2DP
- Widoczne konwersje: 0-1DP
- Spójność malowania: 0-1DP
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nuno dnia Wto 19:22, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Nie 10:47, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
o to moze sie zjawie przy dobrych wiatrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:23, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Regulamin UP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
o to moze sie zjawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:04, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Na jaką frekwencję mogę liczyć na turnieju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 0:48, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
To ja postaram się być, ale nie na 100% bo wcześniej to różnie bywało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rebelus dnia Śro 0:50, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 1:58, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
IÄ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:02, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie co Wy na to aby przenieść turniej na 13.04?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 20:34, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Za blisko DMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dymitr
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:59, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Może mi by się udało w końcu przyjść ? jakieś 85 %
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:35, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zapraszam serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dymitr
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:14, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie w związku z tryplowaniem slotów.
Bo w BA zasadniczo nie ma dobrego wyboru troopsów oprócz assaultów.
Czy np. jakbym wystawił 2x5 assów w Razorach i 2x5 na jp, to dałoby się wynegocjować wyjątek dla nietryplowania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 17:17, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ale to troopsów nie dotyczy, więc spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dymitr
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:59, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Matus_the_1st napisał: |
Ale to troopsów nie dotyczy, więc spoko |
A DT w takim razie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:02, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
DT też nie dotyczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|