|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:59, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chcę się czepiać, bo co ja się tam znam, ale ,,różnić się dość znacząco" to zwrot dosyć nieprecyzyjny i nie do końca wiem, jak to zinterpretować
I jeszcze jedno: nie wiem za bardzo, co to są ,,Armie typu Battle Forged"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Galzag dnia Śro 1:00, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:25, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Definicje i pełne wyjaśnienie armii typu battle forged znajdziesz w podręczniku w dziale Choosing your army; ale krótko mówiąc chodzi o to, żeby armia spełniała zasady detachmentu standardowego (który jest wskazany w podręczniku), tj. 1HQ+2Troops, ale detachment może mieć inne wymagania, jak choćby z Inkwizycji czy The Purge Renegades.
A co do różnorodności w rozpisce, chodzi o to, że część modeli może się powtarzać, ale żeby to nie była różnica jednej melty
Raczej to ma na celu stworzenie szansy, żeby mieć kontrę na różnego przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:32, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Aha, już łapię. To na razie wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:31, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W razie czego informuję:
MOŻNA NA TURNIEJU GRAĆ "CURSE OF WULFEN", TRZEBA MIEĆ TYLKO WYDRUKOWANE ZASADY!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:46, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Porcja nowych pytań:
Cytat: |
Niedopuszczone proxy, ale modele "count as" - tak; |
Nie do końca wiem, jak to rozumieć. Czy mogę np. wystawić jednostkę do Infinity ze snajpą jako vindicare assasin?
Cytat: |
Bitwa I - Random Cleanse and Control
Po rzucie na przejęcie inicjatywy gracze wykonują rzut K3, o maksymalnej ilości kart taktycznych, jakie będą dobierane w każdej turze decyduje: taki sam wynik na kości obu gracz albo ten, który pozostał po wykluczeniu wyników na kości graczy. |
Wykluczenie, czyli odjęcie wyższego od niższego, tak?
Na razie chyba tyle
Chyba że ktoś ma chęć zagrać w przyszłym tygodniu, to dajcie znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:33, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
1) count as, chodzi o to, że masz motor z plazmą, ale chcesz wystawić jako z grav gunem, albo tak, masz jakiegoś piechociarza i liczysz go jako inny model, który zgadza się podstawką, mniej więcej wyglądem, wysokością i uzbrojeniem
2) przykład: 1 gracz rzuca kością K3 i otrzymuje wynik 1, gracz 2 również rzuca kością i otrzymuje wynik 2 na K3, zatem eliminujemy z możliwych wyników: 1, 2, 3 - wyniki otrzymane przez graczy, czyli pozostaje 3 i to jest maksymalna ilość kart do dociągnięcia w każdej turze, gdyby gracz 2 również wyrzucił 1 na kości, to liczbą tą była by 1.
Mam nadzieję, że dość jasno wytłumaczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:31, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
1) jasne, wszystko wiem
2) aha, w ten sposób. Pojmuję
Właśnie dostałem cynk, że jutro sprzedawca mi wysyła modele priorytetem, więc spokojnie powinny dojść. Uf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 20:52, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jasno, ale źle.
1) motor z plazmą zamiast motoru z meltą to nie jest counts-as, tylko brak WYSiWYGu
Counts-as to:
a) zgadzający się rozmiarami model, ale niekoniecznie wyglądający jak kodeksowy, jednakowoż rozpoznawalny co do funkcjiZwykle robi się tak całą armię, np. genokult jako gwardia. Bardziej ekstremalny counts-as - Mecha-Tyranidzi albo Krooty robiące za Dark Eldarów.
b) broń niewystępująca w zasadach robiąca za którąś z kodeksowych (np. w moich TS zamiast grav-broni mam Volkity z 30k).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:25, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
WYSIWIG nie jest obowiązkowy, ale nie zgodzę się co to Twojego określenia, bo chciałem, aby bliżej było temu do pojedynczego proxy aniżeli wystawiania czegoś w innej roli aniżeli faktycznie nią jest.
BTW: będziesz Matus, albo ktoś od was?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 12:12, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Możesz się zgadzać, albo nie, ale powszechne definicje są, jakie są.
To, że Ty chciałbyś, żeby cośtam, ma małe znaczenie.
Jak chcesz, żeby było dobrze, to używaj właściwych definicji i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Możliwe, że przyjadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:23, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
A jeszcze jedna sprawa: muszę mieć karty z objectivami? Każdy musi ze swojej czy się z jednej losuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 15:30, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Każdy używa swojej talii, więc wypadałoby mieć.
Ja swojej GW-owskiej nie mam, używam drukowanej turniejowej ETC.
Ale zawsze można losować z podręcznika i zapisywać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Pon 15:31, 22 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Łukasz
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:15, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
[ jem popkorn i obserwuje gówno burze ]
to ile osób ostatecznie wpada na turniej ?
galzagu ja mam komplet do pożyczenia - jak chcesz to ci na turnieju dam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łukasz dnia Pon 18:15, 22 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:44, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Galzag napisał: |
A jeszcze jedna sprawa: muszę mieć karty z objectivami? Każdy musi ze swojej czy się z jednej losuje? |
Tak, jak pisał Matus, losowanie z podręcznika, co jest mega uciążliwe... albo pożycz od kogoś, albo (tak jak ja) miej samoróbki.
@Matus, z Twoją talią mam problem, bo wiem, że różni się ciutkę od tej podręcznikowej, prawda? Niby w regu jest, że używamy podręcznikowych tacticali, ale w sumie nie będę robić spiny o to.
PS: MOŻNA UŻYWAĆ KODEKSOWYCH TACTICALI!
@Łukasz, właśnie uzupełniam listę graczy, więc możesz sobie okiem rzucić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 22:13, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No, uproszczona jest, i według mnie wygodniejsza. Zamiana losowanych wartości na sztywno ustalone też pomaga. Możesz ją traktować jako "kodeksową"
Tak wygląda:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 Secure Objective 1
22 Secure Objective 2
23 Secure Objective 3
24 Secure Objective 4
25 Secure Objective 5
26 Secure Objective 6
31 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
32 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
33 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
34 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
35 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
36 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
41 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
42 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
43 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
44 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
45 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
46 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
Z tym, że pierwsze 6 można zmienić na kodeksowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Pon 22:18, 22 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|