|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:44, 11 Lut 2016 Temat postu: 27.02.2016r. - Wielka draka u Grodzia - 1200 z opcją 50/50! |
|
|
No to ruszamy!
PRZEBIEG TURNIEJU w WARHAMMER 40.000
Lublin, Świętoduska 8, sklep WAR GAMER
9:30 - 9:45 Zapisy
9:50 - 11:30 I Bitwa
11:40 - 13:20 II Bitwa
13:30 - 15:10 III Bitwa
Przerwa na jedzenie/picie i inne - w trakcie bitew, jak będą chętni zamówi się jakąś pizze.
Na wejście 10zł, całość przekazana do Grodzia na nagrody
SĘDZIOWIE
Rulebook
ZGŁOSZENIA
Zgłoszeń jako-takich nie ma formalnych, ale dobrze żeby chętni dali znać najpóźniej do piątku 26 lutego.
!!!Turniej zgłoszony do Ligi!!!
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1.200 pts, z czego 600pkt musi być w formie dwóch opcji, które przeciwnicy wybierają jednocześnie na początku bitwy przed rzutem na rozstawianie. Nie ma żadnych dodatkowych restrykcji dotyczących tej części, poza tym, że różne opcje nie mogą powodować zmian w pierwotnej części armii;
- Armie typu Battle Forged;
- Bez ograniczenia liczby Detachmentów;
- Ilość SH/GC 0-1;
- Jednostki z FW/IA 0-2;
- Fortyfikacje 0-1;
- wykreślony;
- NIEdozwolone są Armie Unbound;
- Formacje dopuszczone (jeśli ktoś używa jakiegoś detachmentu/formacji z IA/FW to liczy się to jak wykorzystanie obu slotów z FW/IA);
- obie opcje po 600pkt muszą się od siebie różnić (dość znacząco...).
ZASADY
- Gramy na zasady 7ej edycji (wszystkie dexy, supplementy), obowiązują klaryfikacje zawarte w FAQ/ETC/PKZ;
- Niedopuszczone proxy, ale modele "count as" - tak;
- Trzeba posiadać czytelną rozpiskę (bez skrótowców po proszę!)
- We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight, First blood, Slay the warlord, Linebreaker, Tactical Objective - zgodnie z podręcznikiem;
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0 (małe pkt wpisujemy ze stanu faktycznego);
- We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 4+;
- Gracz otrzymuje 1VP za każdy KP różnicy;
- W przypadku Bye’a - 13VP
- Każdą kartę wykonać można tylko raz, można odrzucić dowolną ilość kart, chyba że scenariusz mówi inaczej, karty niemożliwe do wykonania są odrzucane i na ich miejsce dobiera się kolejne, OBOWIĄZUJĄ TACTICALE Z PODRĘCZNIKA;
- Obowiązują Impeding Doom (Eskalacja) oraz Through Attrition, Victory (Eskalacja);
- D3 na kartach taktycznych to D3 VP.
KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
- Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie,
- Rzut kto wybiera stronę,
- Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę),
- Rzut na Gifys, Boony oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych (zaczyna gracz który wybrał stronę),
- Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę),
- Rzut na Night Fight,
- Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy, fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu),
- Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie,
- Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy,
- Rzut na Scout Moves. Feir play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves,
- Rzut na przejęcie inicjatywy,
- Początek właściwej rozgrywki.
Bitwa I - Random Cleanse and Control
Po rzucie na przejęcie inicjatywy gracze wykonują rzut K3, o maksymalnej ilości kart taktycznych, jakie będą dobierane w każdej turze decyduje: taki sam wynik na kości obu gracz albo ten, który pozostał po wykluczeniu wyników na kości graczy.
Bitwa II - Purge the Alien
Po rzucie na przejęcie inicjatywy gracze rzucają D6 na tabelkę slotów: HQ, Elites, Troops, FA, HS, Fortification/LoW. Zabicie unitów z tych slotów daje podwójną ilość VP na koniec gry.
Bitwa III - Deadlock
Bez szczególnych udziwnień.
Ew. sugestie mile widziane
Duże punkty liczone standardowo co 1 VP.
Klaryfikacja: jeśli z jakiegokolwiek zestawu 600-ciu set pkt pozostanie jakaś ich część, to przepadają one, nie ma możliwości przesunięcia ich.
Lista graczy:
1. hapol
2. Galzag
3.
4.
5.
6. Matus (?)
7. Farlog (?)
8. Łukasz
9. GrimDark
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Pią 9:19, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Łukasz
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:40, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tak duzo zasad , że nawet nie chce mi się czytać :d a zwłaszcza te o dzieleniu rozpy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:14, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Przecież to standard zasady
a dzielenie to proste:
masz 600pkt stałe i 2x600pkt do wyboru przed bitwą, i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 2:12, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To ja wstępnie jestem chętny
Zasady właśnie przeglądam. Jakbym czegoś nie łapał, to dopytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ert
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:04, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
możesz nam napisać jaka forma opcji jest ok a która będzie błędna?
I smutno że nie można starów brać jak jest SH/SGC :C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:47, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ert, jak chcecie mogę obniżyć koszt maksymalny unitów do 300pkt, wtedy znacznie mniej SH/GC wejdzie... chyba, że faktycznie usunę tę opcję, tak, chyba tak będzie ok
a co do opcji to proste:
masz 600pkt stałe w każdej armii, pozostałe 600pkt masz jako opcję, dwie dodatkowe rozpiski na te 600pkt i wybierasz, której używasz przed bitwą, natomiast nie może być tak, że masz w podstawoj rozpie powierzmy Pojeba pieszo, a w którejś z opcji dopisujesz mu motor, tylko takie sety są zabronione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:36, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
A jak na przykład wrzucę do podstawowej rozpiski 3 paladynów, a do jednej z tych zmiennych dodatkowych 5, to mogę ich połączyć w jeden unit?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:59, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nie,
Cytat: |
(...) różne opcje nie mogą powodować zmian w pierwotnej części armii |
a niewątpliwie zmiana wielkości oddziału jest zmianą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Pią 15:00, 12 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:02, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
O może wyjaśnię to tak, musicie mieć 3 rozpiski po 600pkt, z czego wybieracie dwie na początku gry, któe w sumie muszą spełniać inne części regulaminu, tj. choćby żeby tworzył armię battle-forged
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:45, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pojmuję
A miałby ktoś w przyszłym tygodniu czas i chęć na partyjkę? Turniejowy format, trzeba zacząć trenować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:02, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o mnie - mogę, tyle, że ok 17:30 najwcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Galzag
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:41, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Uuu, to trochę słabo. Ale pomyślę jeszcze, bo w sumie może się udać w przyszłym tygodniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:56, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tak sobie myślę, że może wprowadzić, że przynajmniej raz trzeba zagrać każdą "opcją"? żeby nie było
co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Łukasz
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:01, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
a może coś takiego:
cała rozpa jest na 1200 pkt
jedną połowę ( 600pkt) zrobić niewymienialnym - musi być w każdej bitwie
, a pozostałe 600 podzielić między 2 możliwe rozpiski. te rozpiski nie są wybierane , a na rzut , np 4+ to opcja nr 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:15, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
kilka doprecyzowań:
Cytat: |
- obie opcje po 600pkt muszą się od siebie różnić (dość znacząco...).
(...)
- D3 na kartach taktycznych to D3 VP.
(...)
Klaryfikacja: jeśli z jakiegokolwiek zestawu 600-ciu set pkt pozostanie jakaś ich część, to przepadają one, nie ma możliwości przesunięcia ich.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Wto 21:16, 16 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|