FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
7.6.2008r. Turniej Lokalny
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 7.6.2008r. Turniej Lokalny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 16:20, 19 Maj 2008    Temat postu: 7.6.2008r. Turniej Lokalny

Heja:)
Wiec po konsultacjach z Irkiem jeśli Dyrektor pozwoli robimy turniej 7ego:)
Jak sie zaklepie termin wrzuce reg:)
Rezerwujcie terminy Smile

REGULAMIN:
W dniu 7 czerwca 2008r. odbędzie się w Lublinie pierwszy w tym sezonie lokalny. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.

Regulamin Turnieju, klasy lokalnej WH40K.

• Czas i miejsce turnieju:

• rozpoczęcie 07-06-2008r (sobota)

• rejestracja od 8:30 do 9:30

• pierwsza bitwa – 930 – 1145
• druga bitwa – 1200 - 14 45
• trzecia bitwa -1500 -1745

• ogłoszenie wyników – 18:00

• miejsce: Lublin Gimnazjum ul Radości 13.

• Sędzia Główny: Wosho

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 04-06-2008r do godziny 24 00. Rozpiski należy przesyłać na adres mailto: [link widoczny dla zalogowanych] . Za poprawną rospiskę przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt do klasyfikacji turnieju. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2000 pkt i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD,

• dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines, inferno shells,meiotic spore),

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrosities.

• W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

• Jednostki nie musza być reprezentowane przez adekwatne figurki( o dopuszczeniu armii zawierającej Proxy decyduje sędzia) (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza przeciwnej strony przed bitwą). Nie jest wymagane pomalowanie armii i wymodelowanie podstawek.

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Scenariusze i Dodatkowe Regulacje dostępne są w oddzielnym zbiorze.


• Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

10-10.................0-180

11-9...................181-360

12-8...................361-540

13-7...................541-720

14-6...................721-900

15-5...................901-1080

16-4...................1081-1260

17-3...................1261-1440

18-2...................1441-1620

19-1...................1621-1800

20-0...................1801+

• Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +3 punkty turniejowe, gra natomiast toczy się do końca. Gdy obie armie zostają rozbite, żaden gracz nie otrzymuje dodatkowych pktów.

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Scenariusze i Dodatkowe Regulacje

Tereny:

• Górki jednowarstwowe zasłaniają zgodnie z wysywig, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, modelom o wielkości 3 dają Cover Save na 5+; pojazdy są traktowane jako obscured.

• Górki dwuwarstwowe mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu; piechota stojąca na pierwszym poziomie górki otrzymuje Cover save 5+; na szczycie górce nie ma Cover Save.

• Na górkach mogą być obszary zielonej trawy – jest to „wysoka trawa” dająca Cover Save 6+.

• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.

• Budynki:

• teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny,

• wejść na piętro można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),

• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne); modele po drugiej stronie budynku (nawet, jeśli sam budynek ma mniej niż 6” szerokości) są niewidoczne

• modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,

• wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,

• w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

• budynki - cel stojący po drugiej stronie budynku jest niewidoczny; niezależnie od grubości budynku

• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.

• Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).

Scenariusze:

Misje

1. Pierwsze Uderzenie
- cel misji: pole bitwy należy podzielić na 6 równych sektorów. Za kontrolowanie każdego sektora na koniec misji gracz otrzymuje +350 VP. By kontrolować sektor, należy w nim mieć przynajmniej jeden scoring unit, wymagana jest także nieobecność wrogich scoring unitów w danym sektorze. Jeden scoring unit może kontrolować jedynie jeden sektor. Jeżeli znajduje się on w dwóch sektorach, należy losowo wyznaczyć, który z nich kontroluje.
- strefy rozstawienia: jak w recon wg podręcznika
- rozstawienie: gracze wykonują rzut, zwycięzca decyduje o strefie rozstawienia.
- gracz który przegrał rzut decyduje czy chce wystawiać się jako pierwszy, czy jako drugi.
- Obowiązuje następująca kolejność wystawiania: Heavy Support, Troops, Elites, HQ oraz Fast Attack.
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
- zasady specjalne: Deep Strike, Victory Points, Dusk&Dawn
- czas trwania: 6 tur;

2. Zabezpieczenie terenu
- po lądowaniu armie wysyłają zwiadowców, zajmują kluczowe pozycje i zdobywają teren.
- strefy rozstawienia: Cleanse II
- rozstawienie: gracze wykonują rzut, zwycięzca decyduje o strefie rozstawienia.
- gracz który przegrał rzut decyduje czy chce wystawiać się jako pierwszy, czy jako drugi.
- Obowiązuje następująca kolejność wystawiania: Heavy Support, Troops, Elites, HQ oraz Fast Attack.
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
- zasady specjalne: Infiltration, Deep Strike, Dusk&Dawn, Victory Points
- czas trwania: 6 tur;
3. Everything counts

• zasady specjalne: Deep Strike, Victory Points za pozostałe na stole jednostki punktujące,zniszczone jednostki wroga i 3 duże punkty za rozbicie.
• rozstawienie na szerokiej krawędzi (12” głębokości).
• cel: Survival.
Zasady specjalne:infiltration,deep strike


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Pon 21:40, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:41, 26 Maj 2008    Temat postu:

Lista obecności Smile :
1.Wosho
2.Josef
3.Kłak
4.Irkuck
5.Rebelus
6.Marios
7.Kuba
8.Zły
9.Gregorius
10.Alexander
11.Ardis
12.Isengrim
13.Wojtek
14.Kylas
15.RIP
16.Lemartes
17.Michał
18.Jarema
19.Seba
20.Rafał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Wto 18:28, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 17 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kharn666




Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 11:29, 27 Maj 2008    Temat postu:

Ja bede na Bank.Very Happy Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 13:10, 27 Maj 2008    Temat postu:

Tez bede, a i czy mozna bohaterow imeinnych?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 13:20, 27 Maj 2008    Temat postu:

Twoich mozna:)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 13:34, 27 Maj 2008    Temat postu:

Też będe Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Brother Gregorius




Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 14:21, 27 Maj 2008    Temat postu:

Również będę na 100% Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 18:00, 27 Maj 2008    Temat postu:

Dzień wcześniej mam egzamin... Jak zaliczę, to przyjdę. Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 18:48, 27 Maj 2008    Temat postu:

To do nauki!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Brother Gregorius




Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 20:42, 27 Maj 2008    Temat postu:

No właśnie Robert!!! Do nauki!! heheh Laughing

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arnadel




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Cresnyk;]

 Post Wysłany: Śro 22:08, 28 Maj 2008    Temat postu:

Jak tylko ktoś mnie dopisze to będęSmile.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 0:35, 29 Maj 2008    Temat postu:

Dostałem jakas rozpe ale nie wiem od kogo?
Kto Ty jestes?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arnadel




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Cresnyk;]

 Post Wysłany: Czw 7:06, 29 Maj 2008    Temat postu:

Michał. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 11:29, 01 Cze 2008    Temat postu:

Tak sobie myślę nad 5ed zajawką, równie dobrą na 4 Very Happy
Warboss -motor, klaw etc

11 chłopaków+szef z klawem+fura

11 chłopaków+szef z klawem+fura

11 chłopaków+szef z klawem+fura

11 chłopaków+szef z klawem+fura

11 chłopaków+szef z klawem+fura

11 chłopaków+szef z klawem+fura

13 latających chłopaków+szef z klawem

13 latających chłopaków+szef z klawem

Pancerfura

Pancerfura

Pancerfura
101 modeli, 9 fur, 368 atakow z chopp Twisted Evil , 47 ataków z klawa Twisted Evil , 3 walce Twisted Evil
WAAAAAAAAAGH Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Nie 11:29, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arnadel




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Cresnyk;]

 Post Wysłany: Nie 16:19, 01 Cze 2008    Temat postu:

Czego mnie nie ma? O.o

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 7.6.2008r. Turniej Lokalny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group