|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:20, 19 Maj 2008 Temat postu: 7.6.2008r. Turniej Lokalny |
|
|
Heja:)
Wiec po konsultacjach z Irkiem jeśli Dyrektor pozwoli robimy turniej 7ego:)
Jak sie zaklepie termin wrzuce reg:)
Rezerwujcie terminy
REGULAMIN:
W dniu 7 czerwca 2008r. odbędzie się w Lublinie pierwszy w tym sezonie lokalny. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.
Regulamin Turnieju, klasy lokalnej WH40K.
• Czas i miejsce turnieju:
• rozpoczęcie 07-06-2008r (sobota)
• rejestracja od 8:30 do 9:30
• pierwsza bitwa – 930 – 1145
• druga bitwa – 1200 - 14 45
• trzecia bitwa -1500 -1745
• ogłoszenie wyników – 18:00
• miejsce: Lublin Gimnazjum ul Radości 13.
• Sędzia Główny: Wosho
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 04-06-2008r do godziny 24 00. Rozpiski należy przesyłać na adres mailto: [link widoczny dla zalogowanych] . Za poprawną rospiskę przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt do klasyfikacji turnieju. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2000 pkt i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD,
• dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines, inferno shells,meiotic spore),
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrosities.
• W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
• Jednostki nie musza być reprezentowane przez adekwatne figurki( o dopuszczeniu armii zawierającej Proxy decyduje sędzia) (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza przeciwnej strony przed bitwą). Nie jest wymagane pomalowanie armii i wymodelowanie podstawek.
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Scenariusze i Dodatkowe Regulacje dostępne są w oddzielnym zbiorze.
• Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
10-10.................0-180
11-9...................181-360
12-8...................361-540
13-7...................541-720
14-6...................721-900
15-5...................901-1080
16-4...................1081-1260
17-3...................1261-1440
18-2...................1441-1620
19-1...................1621-1800
20-0...................1801+
• Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +3 punkty turniejowe, gra natomiast toczy się do końca. Gdy obie armie zostają rozbite, żaden gracz nie otrzymuje dodatkowych pktów.
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
Scenariusze i Dodatkowe Regulacje
Tereny:
• Górki jednowarstwowe zasłaniają zgodnie z wysywig, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, modelom o wielkości 3 dają Cover Save na 5+; pojazdy są traktowane jako obscured.
• Górki dwuwarstwowe mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu; piechota stojąca na pierwszym poziomie górki otrzymuje Cover save 5+; na szczycie górce nie ma Cover Save.
• Na górkach mogą być obszary zielonej trawy – jest to „wysoka trawa” dająca Cover Save 6+.
• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
• Budynki:
• teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny,
• wejść na piętro można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne); modele po drugiej stronie budynku (nawet, jeśli sam budynek ma mniej niż 6” szerokości) są niewidoczne
• modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
• wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
• w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
• budynki - cel stojący po drugiej stronie budynku jest niewidoczny; niezależnie od grubości budynku
• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
• Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).
Scenariusze:
Misje
1. Pierwsze Uderzenie
- cel misji: pole bitwy należy podzielić na 6 równych sektorów. Za kontrolowanie każdego sektora na koniec misji gracz otrzymuje +350 VP. By kontrolować sektor, należy w nim mieć przynajmniej jeden scoring unit, wymagana jest także nieobecność wrogich scoring unitów w danym sektorze. Jeden scoring unit może kontrolować jedynie jeden sektor. Jeżeli znajduje się on w dwóch sektorach, należy losowo wyznaczyć, który z nich kontroluje.
- strefy rozstawienia: jak w recon wg podręcznika
- rozstawienie: gracze wykonują rzut, zwycięzca decyduje o strefie rozstawienia.
- gracz który przegrał rzut decyduje czy chce wystawiać się jako pierwszy, czy jako drugi.
- Obowiązuje następująca kolejność wystawiania: Heavy Support, Troops, Elites, HQ oraz Fast Attack.
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
- zasady specjalne: Deep Strike, Victory Points, Dusk&Dawn
- czas trwania: 6 tur;
2. Zabezpieczenie terenu
- po lądowaniu armie wysyłają zwiadowców, zajmują kluczowe pozycje i zdobywają teren.
- strefy rozstawienia: Cleanse II
- rozstawienie: gracze wykonują rzut, zwycięzca decyduje o strefie rozstawienia.
- gracz który przegrał rzut decyduje czy chce wystawiać się jako pierwszy, czy jako drugi.
- Obowiązuje następująca kolejność wystawiania: Heavy Support, Troops, Elites, HQ oraz Fast Attack.
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
- zasady specjalne: Infiltration, Deep Strike, Dusk&Dawn, Victory Points
- czas trwania: 6 tur;
3. Everything counts
• zasady specjalne: Deep Strike, Victory Points za pozostałe na stole jednostki punktujące,zniszczone jednostki wroga i 3 duże punkty za rozbicie.
• rozstawienie na szerokiej krawędzi (12” głębokości).
• cel: Survival.
Zasady specjalne:infiltration,deep strike
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Pon 21:40, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:41, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Lista obecności :
1.Wosho
2.Josef
3.Kłak
4.Irkuck
5.Rebelus
6.Marios
7.Kuba
8.Zły
9.Gregorius
10.Alexander
11.Ardis
12.Isengrim
13.Wojtek
14.Kylas
15.RIP
16.Lemartes
17.Michał
18.Jarema
19.Seba
20.Rafał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Wto 18:28, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Kharn666
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:29, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bede na Bank.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 13:10, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tez bede, a i czy mozna bohaterow imeinnych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:20, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Twoich mozna:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gretchin
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:34, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Też będe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Brother Gregorius
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 14:21, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Również będę na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ardis
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:00, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dzień wcześniej mam egzamin... Jak zaliczę, to przyjdę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 18:48, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To do nauki!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Brother Gregorius
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 20:42, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie Robert!!! Do nauki!! heheh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arnadel
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cresnyk;]
|
Wysłany: Śro 22:08, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak tylko ktoś mnie dopisze to będę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:35, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dostałem jakas rozpe ale nie wiem od kogo?
Kto Ty jestes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arnadel
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cresnyk;]
|
Wysłany: Czw 7:06, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Michał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:29, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę nad 5ed zajawką, równie dobrą na 4
Warboss -motor, klaw etc
11 chłopaków+szef z klawem+fura
11 chłopaków+szef z klawem+fura
11 chłopaków+szef z klawem+fura
11 chłopaków+szef z klawem+fura
11 chłopaków+szef z klawem+fura
11 chłopaków+szef z klawem+fura
13 latających chłopaków+szef z klawem
13 latających chłopaków+szef z klawem
Pancerfura
Pancerfura
Pancerfura
101 modeli, 9 fur, 368 atakow z chopp , 47 ataków z klawa , 3 walce
WAAAAAAAAAGH
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Nie 11:29, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arnadel
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cresnyk;]
|
Wysłany: Nie 16:19, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Czego mnie nie ma? O.o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|