Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 21:20, 17 Sie 2011 Temat postu: HOT-DOG na ZSzeFie 2011 |
|
|
WH40K HOT-DOG
Zamojskie Spotkania z Fantastyką 2011
ORGANIZACJA
Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok";
Sędziowie: Mateusz "Matus" Gajos (główny), Paweł "Kruker" Kruk (Liniowy)
Miejsce: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej przy ulicy Partyzantów 68
Termin: 17 września 2011
Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent.
Harmonogram:
Zapisy 9:30
I Bitwa 10:00 -> 12:00
II Bitwa 12:30 -> 14:30
III Bitwa 15:00 -> 17:00
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród 17:30
Ilość miejsc ograniczona. W wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie ich kolejność. Brak przysłanych rozpisek obu graczy z danej pary w poprawnym formacie do 15 września 2011 do godziny 23:59 zostanie ukarane - 4 Dużymi Punktami w turnieju. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres matus.the.1st(AT)gmail.com (z dopiskiem HOT-DOG w temacie).
Format rozpiski:
Imię "ksywa" Nazwisko
Armia:
HQ1: Nazwa Jednostki (Wargear) PKT
Elite1: Nazwa Jednostki (Liczebność; Wargear) PKT
Troops1: Nazwa Jednostki (Liczebność; Wargear) PKT [TransportX]
Troops2: Nazwa Jednostki (Liczebność; Wargear) PKT
Fast1: Nazwa Jednostki (Liczebność; Wargear) PKT
Heavy1: Nazwa Jednostki (Liczebność; Wargear) PKT
Transport1: Nazwa Jednostki (Wargear) PKT [dla kogo]
Total:
KP:
Models:
ZASADY OGÓLNE
Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
WH40K HOT-DOG jest turniejem parowym, w związku z tym obowiązuje kilka dodatkowych zasad:
- Każdy z graczy może wydać na armię od 800 do 1200 pkt, suma punktów obu graczy nie może przekroczyć 2000
- Obowiązuje wspólny standardowy FOC
- Każdy z graczy musi spełniać minimum FOC 1 HQ i 1 Troops
- W parze NIE MOGĄ występować 2 armie z tego samego kodeksu (Kulty/Legiony/CSM są traktowane jako jeden kodeks, dotyczy to też kodeksów DH/GK)
- Tury graczy sprzymierzonych odbywają się równocześnie, tzn. NIE MA wymogu, że najpierw poruszają się modele gracza A, a potem gracza B, jednakże należy się trzymać struktury tury (czyli nie może zaistnieć sytuacja, że gracz A szarżuje, podczas gdy gracz B nie skończył strzelać).
- Moce/umiejętności działające na "friendly", "allied" (itp. określenia) modele NIE DZIAŁAJĄ na modele sojusznika (Sanguinary Priest NIE DA FnP i FC sprzymierzonym Eldarom)
- Z efektów mocy/umiejętności działających na przeciwnika (np. Doom Eldarów, Maska Dantego) może korzystać również sojusznik
Obowiązujące Kodeksy:
- wszystkie oficjalne i obowiązujące obecnie kodeksy GW
- kodeks Daemonhunters (bez jednostek Grey Knights, wymagane posiadanie papierowej wersji)
- kodeks Witch Hunters (nie-WD, wymagane posiadanie papierowej wersji)
- kodeks Lost and the Damned by Sztab
- Cult/Legion CSM by livan
Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ oraz URP.
Zasady parowania:
System szwajcarski. W pierwszej bitwie możliwość rzucania wyzwań.
Gramy na stołach 72"x48" wyznaczonych przez sędziego przed bitwą. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie można modyfikować ich położenia.
MUSISZMIEĆ:
1. czytelną rozpiskę (oraz jej kopię dla sędziego, jeśli nie została przysłana wcześniej)
2. kodeks armii oraz FAQ (jeśli istnieje)
3. kostki, miarka calowa, używane przez siebie wzorniki
W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć ewentualny spór na jego niekorzyść.
WYSIWYG oraz Ew. Proxy:
Można proxować jedynie do 5 modeli w armii według podanych poniżej przykładów. Każdy model nieposiadający WYSIWYG'u ponad ten limit będzie skutkować karą -1DP.
1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK. (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
3. Ork Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie
4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie.
Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika.
Specyfikacja terenowa:
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Area terrainy (ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
3. Wejście/wjechanie na poziom przekraczający wysokość modelu, tudzież zejście z takiego (bez ozdóbek typu sztandar) wymaga testu trudnego terenu (przykład: żeby Marine wkitrał się na górkę wyższą od niego musi zdać test trudnego terenu, natomiast tylko łażąc po tej górce, nie musi takiego testu zdawać)
4. Jednopoziomowe wzgórza SĄ Area Terrainem i dają covera 5+ znajdującym się na nich jednostkom piechoty (jednostka jest w całości widoczna, ale stoi na Area Terrainie = ma covera 5+).
5. Area Terrain zajmuje dokładnie tyle miejsca, ile widać.
DODATKOWE PUNKTY:
- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie 4DP
- Brak podręcznika 1DP
- Brak kostek 1DP
- Brak miarki 1DP
- Brak wzorników używanych przez armię 1DP
- WYSIWYG jest w 100% +2DP
- Podstawki do +2DP
- Widoczne konwersje +1DP
- Malowanie armii do +3DP
WYNIKI BITEW:
Wyniki bitew wg tabeli różnicy małych punktów:
0 - 390 10 : 10
391 - 780 11 : 9
781 1170 12 : 8
1171 - 1560 13 : 7
1561 - 1950 14 : 6
1951 - 2340 15 : 5
2341 - 2730 16 : 4
2731 - 3120 17 : 3
3121 - 3510 18 : 2
3511 - 3900 19 : 1
3901 + 20 : 0
Dodatkowo przyznaje się dodatkowe VP za różnicę w zdobytych KP:
1KP różnicy 200VP
2-3KP różnicy 400VP
4+KP różnicy 600VP
Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze mogą w dowolnym momencie umówić się na wynik 10:10
SCENARIUSZE
Zasady specjalne każdej misji: Podręcznikowe
W każdej misji gra trwa 6 tur, 7ma misja na 5+
I BITWA:
1. Typ rozstawienia Spearhead.
2. Cel misji 5 znaczników na środku stołu i na środku każdej ćwiartki. Znacznik na środku 900pkt, na ćwiartce gracza i neutralnej 600pkt, na ćwiartce przeciwnika 1500pkt
UWAGA! Żeby dostać całość punktów za znacznik kontrolować go muszą jednostki OBU sojuszniczych graczy. Gdy znacznik kontroluje jednostka tylko jednego gracza przysługuje połowa punktów.
II BITWA:
1. Typ rozstawienia Dawn of War
2. Cel misji 3 znaczniki na linii dzielącej stół na połówki jeden na środku (1500 pkt), pozostałe 24 cale od niego (750 pkt każdy)
UWAGA! Żeby dostać całość punktów za znacznik kontrolować go muszą jednostki OBU sojuszniczych graczy. Gdy znacznik kontroluje jednostka tylko jednego gracza przysługuje połowa punktów.
III BITWA:
1. Typ rozstawienia Pitched battle
2. Cel misji Anihilacja. Punkty za jednostki przeciwnika: zniszczone x3, społowione x2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Śro 19:33, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Irkuck
Mod
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to mam wiedziec :P
|
Wysłany: Śro 22:26, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
fajnie że będzie turniej ale mało prawdopodobne że dojadę (chyba że dostanę wolne w co wątpie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ardis
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:50, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Uhhh... Akurat gdzieś w tych okolicach będę się bronił. Zobaczymy. Jeśli termin wypadnie mi wcześniej i będzie jeszcze ktoś chętny na wyjazd, to się wybiorę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shawass
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orktown Rzeshoov
|
Wysłany: Czw 1:22, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Z Rzeszowa będą dwie pary :]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shawass dnia Czw 1:24, 25 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Śro 20:58, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Budda sie pyta czy moze sam zagrac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Sob 18:20, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jw.
czy moge grac sam dwiema armiami ? jak trzeba to bede udawal rozdwojenie jazni ciezko bedzie mi znalesc jakiegos padawana wiec prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby i jakby co to jeszcze jedna pare zabieram z lbn, zgloszenie wyslemy na dniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 18:37, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Padawan jest konieczny ze względów formalnych (i żeby mi się sędziówka nie sypła), nawet jak będzie obecny tylko duchem. Zapytam się jednego z zarejestrowanych graczy, czy będzie robił za impostora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:45, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Budda M40 chyba nie da rady w piątek pracuje do późna i już nie będzie miał pociągu. Możemy razem za grać jak chcesz. Tylko jutro po pracy ogarnę busa i wtedy będę wiedział czy dam rade przyjechać w sobotę rano na sensowną godzinę do Lublina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Nie 11:24, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to sprawdz busy o ktorej masz rano i wieczorem powrotny bo musimy ok 7.30 wyjechac z lublina, a wrocimy pewnie kolo 19.
w takiej sytuacji sprawa sie wyjasnila, jesli pijak sie wyrobi to zagramy razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Irkuck
Mod
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to mam wiedziec :P
|
Wysłany: Pon 22:16, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Pijak sprawdz jeszcze bo sa busy bezposrednie z Wawy do Tomaszowa przez Zamosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:06, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie dam rady najwcześniejszy bus jest o 6. W Lublinie bym był około 8:30.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 14:58, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli przed 10 w Zamościu.
Możesz napierać, dasz radę (i tak pewnie będzie obsuwa mała).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Wto 20:13, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jakos to wykombinujemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:59, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Miałbym taką prośbę mógłby mi ktoś podać godziny odjazdów busów/PKS-ów z Rzeszowa do Lublina po turnieju i przybliżony czas jazdy. Potrzebne mi to jest po to by wiedzieć czy zdążę na jakiegoś busa z Lublina do domu w sobotę po turnieju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pijak dnia Wto 21:00, 13 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Śro 0:08, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Pijak z zamoscia przyblizony czas jazdy to okolo 1,5h a jezdza praktycznie co 30 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|