rocho
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:43, 22 Cze 2011 Temat postu: [Kielce] Turniej WH40k 1500pkt 17.07.2011 |
|
|
KGB "Kieł" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekierą w zada" ma zaszczyt zaprosić na turniej WH40k w MZIZ
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 6 zł
Termin: 17.07.2011 (niedziela)
Gramy 4 bitwy na 1500 pkt
Czas jednej gry: 2 godziny
Ilość miejsc 20
2. Czasówka
Zapisy - 9:00 – 9:15
Pierwsza bitwa 9:30- 11:30
Druga bitwa 11:40- 13:40
Trzecia bitwa 13:50- 15:50
Czwarta bitwa 16:00- 18:00
3. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k.
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. standardowych zasad
- Bohaterowie specjalni są dozwoleni tylko z codex'ów armii.
- IA niedozwolone
- Gramy na punkty zwycięstwa
Gramy na stołach 72"x48".
Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.
4. Punktacja
10:10 - różnica 0-250
11:9 - różnica 251-500
12:8 - różnica 501-750
13:7 - różnica 751-1000
14:6 - różnica 1001-1250
15:5 - różnica 1251-1500
16:4 - różnica 1501-1750
17:3 - różnica 1751-2000
18:2 - różnica 2001-2250
19:1 - różnica 2251-2500
20:0 - różnica 2501+
5. Scenariusze
Obowiązują następujące misje i zasady dodatkowe:
- jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 250 VP
- masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 500 VP
Jatka i masakra nie kumulują się. W przypadku wzajemnej jatki/masakry żaden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który stracił ponad 75% armii, ale zabił wszystkie modele wroga dostaje 150 VP.
Bitwa I
Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: 6 tur (7-ma na 5+)
Cel: Każdy z graczy ma po 1 znaczniku, który umieszcza w swojej strefie wystawiania. Własny znacznik wart 500VP, znacznik przeciwnika 1000VP
Bitwa II
Rozstawienie: Dawn of War
Zasady specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze
Cel: 3 objectivy wzdłóż środka stołu oddalone 15" od siebie i krótkich krawędzi warte 700VP , dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie zajął żadnego objectivu.
Bitwa III
Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 5+)
Cel: Podwójne VP za zabite lub społowione jednostki przeciwnika, dodatkowe 350VP za zabicie unitu HQ przeciwnika (nie kumuluje się w wypadku zabicia 2 lub większej ilości unitów HQ)
Bitwa IV
Rozstawienie: Spearhead
Zasady Specjalne: 5 tur (6-ta na 3+, 7-ma na 5+)
Cel: Każdy scoring posiadający większość (więcej niż połowę) swoich modeli w 6" od środka stołu warty jest 700VP, dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie ma żadnego modelu (scorującego lub nie) w 6" od środka stołu.
Rozstawienie
6. Nagrody
- z puli wpisowego .....
- nagroda niespodzianka od MZiZ
- coś od klubu
- pomyśli się jeszcze
7. Lista uczestników
1. Sargo
2. WRU
3. Sławny
4. Misiek
5. Spejs
6. Lasio
7. Emil
8. Tęczowy
9. Shonsu
10. Toshi
11. bizim
12. Amdor
13. Rocho
14. Bartek
Zapraszamy !
Post został pochwalony 0 razy
|
|