Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Wto 23:51, 21 Lut 2012 Temat postu: Marcowy Koziolek |
|
|
Miejsce: Lublin, na 99% WOK
Czas: marzec 2012, dokladna data wyklaruje sie niedlugo
Punkty: 1850, standardowy FOC
Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).
Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu:
SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem
SM na motorku => Chaplain na motorku
SM z plazmą => SM z flamerem
Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd.
Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne.
Ocena modelarska
- WYSIWYG - jest w 100% +3DP (za każde odstępstwo -1DP)
- Podstawki - do +2DP
- Widoczne konwersje +2DP
- Malowanie armii - do +3DP
misje:
zasada specjalna - licytacja
Przed bitwa zawodnicy licytują zawartość koperty (lista bonusow nizej). Ilosc oddanych małych punktów (vp) należy sekretnie zapisac i odslonic jednocześnie. Progi licytacji co 50, np. 0, 50, 100, 150… Zwyciezca zyskuje zawartość koperty i na koniec bitwy traci zalicytowana ilość punktów (dopisujemy przeciwnikowi),
Misja 1
Wystawienie: Pitched Battle
Ilość tur: 6, 7 tura na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Night Fighting w 1 turze, Reserves, Deep Strike
Cel: 3 znaczniki
1 na srodku stołu,
2 oddalone od srodkowego symetrycznie o 6+3d6 (w przypadku hit kierunek malej strzalki)
Jeśli gracz pod koniec swojej tury kontroluje znacznik (normalne zasady scoringu) to otrzymuje 200vp. Jeden oddzial może zajac tylko jeden znacznik.
Misja 2
Wystawienie: Spearhead
Ilość tur: 6, 7 tura na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Night Fighting w 6 i 7 turze, Reserves, Deep Strike; VP
Cel: Zabić HQ przeciwnika – warte 1000vp(przed grą każdy gracz wybiera jedno HQ w swojej armii i wskazuje ją przeciwnikowi).
Zasady dodatkowe: Za każdy zdobyty (zabity) Kill Point graczowi należy się jeden prze-rzut do wykorzystania raz w ciągu bitwy na dowolną kość. Np. tylko jedną kość z testu Ld. Nie można w ten sposób przerzucić przerzutu.
Misja 3
Wystawienie: Dawn of war
Ilość tur: 6, 7 na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: VP za zabite,spolowione i uciekające na koniec bitwy jednostki zostaje pomnożone dwukrotnie,
1 znacznik na środku stołu wart 500vp.
Punkty dodatkowe:
za różnicę w KP
2-3 KP - +100 VP
3-5 KP - +300 VP
6+ KP - +500 VP
Koperty:
Umocnienia – d3 dowolne tereny na twojej polowie daje +1 do cover save (deklarowane po wystawieniu)
Desperacki atak – możesz rozegrać dodatkowa ture, przeciwnik na 4+ (nie obowiazuja karniaki za czas)
Spadający wrak – na początku tury umieść 3 znaczniki wielkosci small blast gdziekolwiek na stole ale nie więcej niż 12” od siebie, scatter 3d6, każdy trafiony model otrzymuje trafienie z sila 9 AP4
Mylne rozkazy – po wystawieniu ale przed rozpoczęciem gry możesz zamienic względem siebie pozycje 2 oddzialow przeciwnika, po zamianie wystawienie oddzialow musi być legalne. W pierwszej turze przeciwnik ma -1 do Ld
Grenadierzy – po wystawieniu wybierasz d3 oddzialy, wszystkie modele sa uzbrojone w granaty ofensywne i defensywne, jeden model jest uzbrojony w melta bomby.
Przekleta inwokacja – na początku gry musisz wybrać w której turze nastapi kulminacja. W ciągu całej tej tury przeciwnik musi przerzucić wszystkie wskazane przez ciebie „6”
Zaslona dymna – na czas jednej tury wszystkie twoje oddzialy na otwartej przestrzeni korzystaja z 5+ cover save przeciw strzelaniu, w kolejnej turze na 6+
Posiłki – przed bitwa sekretnie zanotuj jeden ze swoich oddzialow troops. Jeśli w czasie bitwy jednosta zostanie zniszczona możesz na początku następnej tury wystawić ten oddzial ponownie w pelnej sile (od wlasnej krawędzi lub w deepstrike/outflank jeśli jednostka ma takie zasady)
Baterie laserowe – umieść na stole 2 znaczniki 8” od siebie, scatter 3d6. Wszystkie modele na linii pomiędzy znacznikami otrzymują trafienie z sila 8 AP2
Meteoryt – umieść na stole duzy wzornik i scatteruj 3d6, wszystkie modele pod znacznikiem otrzymują trafienie z sila 10 AP1, pojazdy trafione zostają w bok z sila 10 niezaleznie od srodka wzornika. W miejscu uderzenia teren trudny i niebezpieczny.
Zaprawieni w boju – przed wystawieniem możesz przydzielić d3 jednostkom po 1 zasadzie specjalnej z podręcznika (tank hunters, fnp, relentless, etc.)
Zonk – chyba się domyślasz co to znaczy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buddzioch dnia Śro 10:30, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
nuno
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 2:56, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze napisz budda jak widzisz sprawę z modelarką na turnieju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Śro 10:41, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dopisalem, to narazie wszystko jest wip, ostateczna wersja jak juz bedzie nagrana sala. generalnie modelarka tak jak na wiekszosci lokali, nie trzeba miec pomalowanej armii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Irkuck
Mod
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to mam wiedziec :P
|
Wysłany: Śro 13:18, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Budda, szacunek za regulamin i pomysł z kopertami rządzi !
Szkoda że w marcu mnie nie będzie w Lublinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:20, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na 99% będę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hostile
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 16:53, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Proszę o jak najszybsze określenie daty, cobym mógł wszystko dograć i się pojawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Śro 19:37, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
data bedzie najwczesniej za tydzien. pomysl kopert to stara lubelska battlowa tradycja, zawsze na masterze byly koperty:) ciesze sie, ze wam sie podoba. pomysle dzis jeszcze nad 3. misja bo taka zwyczajna jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 20:13, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli to ma być taki sobie turniej, z FOCem i punktami tylko przypadkiem takimi jak na DMP to ok, fajny, podoba mi się.
Jeśli to ma być test bojowy rozpisek przed DMP, to mi się nie podoba - zbyt duże rozbieżności w misjach i dodatkowe bajery nie dające prawidłowo ocenić wartości rozpiski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Śro 21:19, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
pierwsza opcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:22, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zrób na większe punkty ten turniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Śro 21:44, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
mozna na 2k ale czy nowi gracze maja tyle modeli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 22:25, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na 1850 też zwykle nie mają, te 150 pkt nie robi wielkiej różnicy :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:37, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie mi to obojętne. Zawsze mogę zabrać więcej sm i komuś pożyczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Śro 23:15, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
pozostanmy przy formacie dmp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pijak
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:40, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ze specialami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|