|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 11:16, 29 Sie 2015 Temat postu: "Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość |
|
|
Zamojskie Spotkania z Fantastyką XIII
“Stypa po Rzezi” wersja α
Miejsce: WSZiA Zamość, ul Sienkiewicza 22a
Kiedy: 12 września 2015 (sobota)
Start: 8:00
Wpisowe: Brak, wejściówka na konwent 20 zł, na samą sobotę 12 zł
1. Kompozycja Armii
- Limit punktowy: 1400
- Dopuszczamy wszystko oprócz Apokalipsy i jej formacji, bo się nie boimy
- Należy zaznaczyć w rozpisce, który z modeli jest Warlordem
- Formaty Rozpisek:
Unbound:
Kod: |
Gracz: Miasto:
Kodeks
Battlefield_Role numer: Nazwa - liczebność, wykupiony wargear (bez transportu) - pts (bez transportu)
Transport: Nazwa - wykupiony wargear - pts
MODELE:
KP:
TOTAL: |
Battle Forged:
Kod: |
Gracz: Miasto:
numer - Kodeks: Typ Detachmentu
Battlefield_Role numer: Nazwa - liczebność, wykupiony wargear (bez transportu) - pts (bez transportu)
Transport: Nazwa - wykupiony wargear - pts
MODELE:
KP:
TOTAL:
|
2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 9 września 2015r. godz. 23:59 (aczkolwiek jak ktoś przyjedzie na turniej bez zapowiedzi nikt się nie obrazi, wcześniejsze zgłoszenie pozwala nam przygotować się z odpowiednia ilością stołów)
adres: [link widoczny dla zalogowanych]
3. Akcesoria
Wypadałoby, żeby każdy uczestnik turnieju posiadał: miarkę, kostki, wzorniki używane w swojej rozpisce, kodeksy armii których używa z aktualnymi FAQami (jeśli dotyczą używanych w rozpisce jednostek). Jeśli gracz używa wielu kodeksów w trosce o kręgosłupy graczy organizatorzy zgadzają się na kopie stron, z których się korzysta, lub wersje elektroniczne kodeksów (o ile posiada się urządzenie pozwalające na wygodne przeczytanie zasad).
4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości. Przyzwoitość - max ⅕ modeli w rozpisce nie będących IC. Modeli z FW też nie wypada proksować, ale dobre konwersje są w porządku.
5. Ocena modelarska
- Malowanie 0-2
- Podstawki do 0-1
- Konwersje 0-1
- WYSIWYG 0-1
- WoW 0-1
6. Ramy Czasowe
- 8:00-8:30 - zapisy
- 8:30-11:00 pierwsza bitwa
- 11:15-13:45 druga bitwa
- 14:00-16:30 trzecia bitwa
- 16:45 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
7. Bitwy
Czas gry: Variable Game Lenght - 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x 60"
Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.
MISJE:
Na stole winno znajdować się zawsze 6 ponumerowanych znaczników, rozstawianych naprzemiennie przez graczy.
Do wykonywania celów misji oraz Tactical Objectives służą te same znaczniki.
Gdy celów misji jest mniej, używamy do ich oznaczenia znaczników o niższych numerach (czyli jak jest 3 cele misji, to są to znaczniki 1,2,3).
W każdej misji obowiązują Zasady Specjalne:
- Night Fighting
- Reserves
- Mysterious Objectives (chyba, że gracze o nich zapomną albo zgodzą się na nie użycie ich)
- Tactical Objectives- Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. Można używać TO “armijnych”.
- Każdy TO może zostać wykonany tylko raz na grę.
- W momencie wykonania TO należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę.
- W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 3 TO.
- Na początku każdej tury gracza ów gracz dolosowuje sobie tyle nowych TO, by mieć w sumie 3.
- Pod koniec tury gracza ów gracz może odrzucić maksymalnie jeden “niechciany” TO.
- Jeżeli dany Objective jest niemożliwy do wykonania należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
- Jeżeli na karcie znajduje się wartość D3 - liczymy ją jako 2.
W każdej misji obowiązują Cele Dodatkowe:
- First Blood = 1VP
- Slay the Warlord = 1VP
- Linebreaker = 1VP
- Big Ones - W przypadku pojazdów Super Heavy, za każde pełne nabite 3 hull pointy gracz otrzymuje 1 VP. W przypadku Gargantuan Creatures 1VP za każde 3 woundy.
- Tactical Elimination: Gracze losują 2 spośród Battlefield Roles (przerzucamy dotąd aż będą 2 różne i istniejące w obu rozpiskach). Jednostki z wylosowanych Battlefield Role są warte 1VP za ich wyeliminowanie.
Misja 1 Hammer&Anvil, znacznik #1 jest Reliktem wartym 6VP ustawionym na środku stołu
Misja 2 Vanguard Strike, Rozstawiane losowo znaczniki: 1x 4VP, 2x 3VP, 2x 2VP, 1x 1VP, odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy.
Misja 3 Dawn of War, D3+2 znaczniki, każdy warty po 3 VP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:41, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czy detachmenty mogą się powtarzać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 0:26, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Si.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ert
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:40, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Z Chełma się zorganizujemy by przyjechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|