Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Nie 21:52, 22 Maj 2011 Temat postu: turniej 11 czerwca |
|
|
11 czerwca robimy turniej w swidniku tylko tak ograniczeni jestesmy czasowo wiec robimy na maly format na 666pts wiec jakie przyciecia ustalic na ten format i jakie scenarjusze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 15:58, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Klasyczny Combat Patrol (40k in 40 minutes) na 450 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:05, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może tak kapkę więcej punktów, a scenariusze to standardowo-patrolowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 21:34, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak jest więcej punktów to to już nie jest patrol.
Oryginalnie zasady pyły pomyślane pod 400, wiec "kapka" jest już dodana :d
A przyznam się, że na takie punkty małe jeszcze nie grałem i z chęcią bym spróbował.
No i można by zagrać 4 bitwy wtedy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 23:41, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oki grałem na małe punkty ale nie aż takie małe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 0:10, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Turniej : „Farmerskie widły” KGB Wschodnia Rubież
Gdzieś w Świdniku dni1 11.06.2011r.
Sędzia główny: Robert „Rebelus” Pleskot
Gramy 4 bitwy – każda po 50 minut.
9:00 – 10:00 Zapisy
10:00 – 11:00 I Bitwa
11:00 – 12:00 II Bitwa
12:00 – 13:00 III Bitwa
13:00 – 14:00 IVBitwa
Wpisowe: 5zł
Rozpy wysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 10.06.2011r.
Armie składamy na 600pkt według patrolowego schematu organizacyjnego:
HQ 0-1
Elity 0-2
Troops 1-4
Fast Attack 0-3
Heavy support 0-1
Ograniczenia:
• Koszt pojedynczego oddziału nie może przekraczać 200pkt. Zasada ta nie dotyczy oddziałów, które opisane są w kodeksie w dziale Troops.
• Poza troopsem nie można dublować slotów (czyli nie można wystawić dwóch takich samych – z nazwy – jednostek)
• Nie można wystawiać pojazdów, których suma pancerza (front+side+back) wynosi więcej niż 33.
• Nie można używać• broni typu „Ordnance”
• Żadna jednostka nie może mieć• save’a niższego niż 3+
• Nie można mieć broni z siłą wyższą niż 8
• Tyranidzkie Zoanthropy mogą być wystawiane, ale Siła ich Mocy jest zredukowana do 8. Koszt wystawienia bez zmian.
• Nie można mieć więcej niż 2 woundy
• Armie, których WSZYSTKIE jednostki HQ posiadają ilość woundów większą niż 2, mogą wystawić 3-woundową jednostkę HQ z 2 woundami. Koszt wystawienia pozostaje bez zmian.
• Nie wolno się deep strike’ować.
• Nie można wystawiać jednostek z Imperial Armour/ Forge Worlda.
• Model proxowane będą usuwane ze stołu.
• Każdy ma posiadać CZYTELNĄ rozpiskę oraz oryginalną kopię zasad (kodeksy).
Scenariusze:
Rzucamy k6 przed każdą bitwą:
1. Anihilacja – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, punkty za każdy pełen zabity oddział liczymy x2, dodatkowo za zabicie całej armii wroga otrzymujemy 300pkt
2. Przebić się – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, 200pkt za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z oddziału muszą być w strefie rozstawienia aby dostać punkty)
3. Zająć punkty – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 punkty 12” od siebie i od krawędzi, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Każdy punkt warty 200pkt
4. Przechwycić i opanować – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, rozstawiamy po 1 celu w strefach rozstawienia, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Za punkt w strefie rozstawienia przeciwnika otrzymujemy 500pkt, za własny 250pkt.
5. Zająć teren – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 tereny które należy przechwycić (1 na środku stołu a pozostałe 12” od centralnego na własnych ćwiartkach). Zajmować teren może każdy score’ing unit. Na koniec gry ten kto ma więcej modeli w danym terenie otrzymuje 100pkt za własny, 200pkt za środkowy i 300pkt za przeciwnika.
6. Złapać cel – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wystawiamy 4 cele 3” od środka. Będą one scatterowały na początku każdej tury gracza który zaczynał. Co turę scatterują 2d6”. Każdy cel jest warty 200pkt.
Liczenie punktów:
Po zakończeniu bitwy podajemy sędziemu wyniki w MAŁYCH punktach.
Przyznane Duże Punkty za bitwę są wyliczane przez sędziego wg poniżej tabelki:
0-60 10:10
61-120 11:9
121-180 12:8
181-240 13:9
241-300 14:6
301-360 15:5
361-420 16:4
421-480 17:3
481-540 18:2
541-600 19:1
601+ 20:0
Wyniki bitew przyniesione po ustalonym czasie równoznaczne są z remisem.
Wyniki bitwe przyniesione 5min po czasie równoznaczne są z wynikiem 0-0.
Proxy:
-nie dopuszczone
-nie ma całych armii papierkowych
-dopuszczany jeden slot sproxowany (oczywiście z umiarem ma być figurka z tego samego dexu- ale sędzia i tak ma ostateczny głos)
Dodatkowo ilość zdobytych punktów może być modyfikowana przez:
0-4 DP Malowanie
0-2 DP Konwersje
0-2 DP Podstawki
0-2 DP WYSIWYG
Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowy 1 DP
do 1 ujemnych DP za brak czytelnej rozpiski
Każdy punkt powyżej 600 pkt w rozpie to -1 DP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
czaroslaw1990
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 20:29, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A czy można brać imiennych bohaterów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Irkuck
Mod
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to mam wiedziec :P
|
Wysłany: Wto 6:35, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w sumie dobre pytanie
ale mysle ze na takie małe punkty imienni nie bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 11:11, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wybiorę się.
Ale mimo to szkoda, że to nie jest klasyczny patrol :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wosho
Mod
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:20, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nobzi na bajkach?
Assault squady z fnp?
Horda orków?
20+Gk?
Ile sie da chimer?
Cos pominalem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 19:10, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Rebelus napisał: |
• Nie wolno się deep strike’ować. |
Właśnie została mi na to zwrócona uwaga.
WTF?
A jakbym chciał demonami pograć to co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Irkuck
Mod
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to mam wiedziec :P
|
Wysłany: Czw 14:20, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Robert wez usun ten zapis
a tak swoja droga ktos zglaszal ten turniej do ligi ?
bo jak nie to wieczorem wysylam zgloszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 14:07, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Poszła rozpa.
I jeszcze jedno pytanko do regulaminu.
A co, jeśli kodeks ma mniej niż 3 woundowe modele, które jednakże również nie mogą być wystawiane? (bo są albo specjalami, albo mają armora 2+)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Pon 18:28, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rebelus
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 23:16, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
gramy bez specjali
Panowie proszę o rozpy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 1:23, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Geezus, widzę że muszę wyraźnie napisać o co mi chodzi.
Regulamin zabrania wystawiania modeli z więcej niż 2ma ranami.
Nie można też mieć armora 2+.
Jest opcja dopuszczenia HQ, jeśli kodeks nie zawiera w sekcji HQ modelu z mniej niż 3ma ranami.
Jest pewien kodeks, w którym istnieją w sekcji HQ modele z 1 i 2ma ranami. Ale mają te modele armora 2+. Co z takimi kodeksami? Nie da się HQ wziąć żadnego?
P.S. Banowanie specjali obsysa (ogólnie, ten turniej to pseudopatrol, wiec tu to jeszcze jest zrozumiałe) :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|