|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:01, 25 Lip 2015 Temat postu: Turniej WH40k w WG - New Age of... - 05.09.2015r. |
|
|
Canceled
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Czw 15:25, 03 Wrz 2015, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Nie 7:16, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
O boże hapol robi turniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:35, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
przynajmniej przyjdę o czasie, będę znał zasady i reguły obowiązujące na turnieju - zupełnie inaczej niż Ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 11:15, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko go nie zrób po liwanowsku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Nie 15:44, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
to jeszcze zadbaj o makiety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:37, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Liwanowsku? Tego nie słyszałem
A co do makiet Shadow, to może byś postarał się odzyskać te, które podobno w Narnii jeszcze po Falconie czekają na powrót na Świętoduską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Buddzioch
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn
|
Wysłany: Nie 20:56, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
co takiego zrobił liwan ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 22:50, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przepis na turniej po liwanowsku:
1. ułóż rozpiskę
2. ułóż scenariusze takie, żeby rozpiska nie miała z nimi problemu
3. uwal zasady specjalne, które mogą zaszkodzić rozpisce
4. dowal ograniczenia, nie szkodzące Twojej rozpisce, ale psujące jej naturalne kontry
5. tłumacz 3. i 4. balansem
6. wygraj turniej i dziękuj graczom za klimatyczną grę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Shadow
Mod
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina cieni
|
Wysłany: Pon 7:38, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
to takie prawdziwe. XD bylem potwierdzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:26, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Hmm generalnie mój udział w turnieju zależy od liczby graczy, bo jeśli będzie parzyście to spoko. Ja nie będę grał, natomiast jeśli komuś będzie nie do pary - wtedy stworzę osobę extra
Generalnie chce zrobić turniej ciutkę inny niż zawsze, ze znacznym powiązaniem ze sobą kolejno staczanych bitew. Ale o tym, już w tym tygodniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ert
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:07, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja tam dalej czekam na nagrody za 05.12.2013...
Swoją drogą to trochę smutne że czepiacie się kogoś za to że wychodzi z jakąś inicjatywą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:14, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Wiesz, z tego okresu to pewnie Shadow chyba bardziej będzie wiedział
Ja to może załatwię jakieś gifty, ale nie obiecuję. Natomiast turniej będzie za kasę, zatem dla tych na pudło na pewno się coś znajdzie
Dziś wieczorem, jak uda mi się dokończyć - wrzucę scenariusze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:24, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Kompozycja armii powinna zawierać trzy części, odpowiednio po 500/400/300pkt. Brak armii unboud. Jeśli ktoś potrzebuje/chce, może swobodnie zwiększyć daną część do 10% limitu, oczywiście kosztem pozostałych części. Jednostki z FW maksymalnie do 40% limitu, bez SH, GMC, Imperial Knightów. Każdy Warlord otrzymuje +1W i na początku TURNIEJU rzuca K3 na tabelę Vortex of Awesomeness:
1-zwiększa BS lub WS o 1,
2-zwiększa S lub I o 1,
3-zwiększa Armour lub Inv save o 1.
Jeśli w kompozycji armii znajdują się oddziały z zasadą Deep Strike/Outflank muszą one zawsze znajdiwać się w częściach armii, które wchodzą z opóźnieniem na pole bitwy (patrz scenariusze poniżej). Dodatkowo, wszystkie tereny dające Cover Save 4+ traktowane są jak teren niebezpieczny.
1.Burning Wasteland
Deployment: Dawn of War. Za każdy zniszczony, wycofujacy się albo pozostały w rezerwach oddział przeciwnika gracz otrzymuje 1VP. Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości ~800pkt. W kolejnych turach pozostała część armii zostaje wprowadzana do gry na zasadach Reserves i każdy oddział wprowadzony w ten sposób uzyskuje zasadę specjalną Outflank.
Na początku każdej swojej fazy ruchu (zaraz po wprowadzeniu modeli z rezerw i zebraniu/lub też nie oddziałów wycofujących się), gracz rzuca K3 za każdy swój oddział, który nie jest związany walką wręcz i natychmiast stosuje wynik:
1 - Na oddział spada wielki meteor S6, AP3, Ignore Cover, Pinning. Umiejść Large Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o 2K6",
2 - Na oddział spada meteor S4, AP5, Pinning. Umiejść Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o K6",
3 - Na oddział spadają małe kamyki. Oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli jest Fearless/ATSKNF).
Oddziały zniszczone za pomocą meteora nie wliczają się w pulę VP przeciwnika. Natomiast te wycofujące się - jak najbardziej. Oddziały związane walką wręcz zdają test Niebezpiecznego Terenu, jednak czy test jest zdany decyduje wynik na kości o wartości (7-T modelu)+. Np. regular SM ma T4, zatem wynik 3+ oznacza zdanie testu.
2. Falling Hammer
Deployment: Dawn of War. W grze bierze udział K3+1 znaczników, każdy warty 2VP, rozstawione zgodnie z zasadami w podręczniku z tym, że jeśli gracz ustawił znacznik w swojej strefie rozstawienia jego przecwinik rzuca 2k6"+scatter dice i zmienia położenie znacznika. Poza strefą rozstawienia rzuca k6". Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości 500pkt. W drugiej turze na zasadach Deep Strike wchodzi kolejne 300pkt uwzględniając poniższe zmiany:
Wszystkie modele traktowane są, jakby były w Ongoing Reserves. Lądujący unit znoszony jest o K6". Jeśli którykolwiek model spadnie na niebezpieczny/niedostępny teren lub na jakikolwiek inny oddział stosuje się poniższa tabelka po rzucie K6:
1-oddział zostaje kompletnie zniszczony,
2-modele, które spadły na teren/inne modele usuwane są z gry, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit S10 AP1, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
3-oddział dostaje tyle hitów S6 AP2 ile modeli spadło na teren/inne modele, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K6, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
4-oddział dostaje K6 hitów S4 AP3, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K3, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
5-oddział automatycznie oblewa Pinning test (nawet jeśli ma zasadę Fearless/ATSKNF) i nie może wykonywać żadnych akcji, jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned,
6-oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli ma zasadę specjalną Fearless/ATSKNF), jeśli zda oddział musi zostać ustawiony w odległości 1" od przeszkody na którą spadł, jeśli nie - może jedynie strzelać na zasadach Snap Shots i nie może wykonywać żadnych innych akcji (wliczając w to Overwatch), jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned.
Jeśli oddział zostanie zniesiony na teren trudny musi zdać test niebezpiecznego terenu.
Każdorazowo w przypadku pkt 2-4 jeśli zaraz po lądowaniu oddział zostanie zaszarżowany jego I spada o połowę (zaokraglając w górę) a liczba ataków zmniejsza się o 1, do minimum 1. W trzeciej turze w sposób opisany powyżej gracze wprowadzają ostatnie 400pkt. Gra automatycznie kończy się w 5 turze.
Na koniec należy podzielić oddziały wg następującej tabeli:
1-do 30% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału),
2-do 50% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału),
3-do 70% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału).
Jeśli w jakieś grupie nie ma żadnego oddziału, z pozostałych należy wylosować odpowiednio do 1, 2 i 3 grupy po jednym oddziale.
3.Maze of Torment
Stół podzielony jest na równe ćwiartki, po dwie dla każdego z graczy po przeciwstawnych rogach. W jednej gracz wystawia oddziały z 1 grupy, natomiast w drugiej części z grupy 2 (nie bliżej niż 12" od krawędzi strefy przeciwnika). W centralnej części stołu Znajduje się Relic warty 3VP, którego nie można przenieść. Oddział który trzyma (czyli na koniec fazy ruchu model z oddziału styka się podstawką z Reliktem) Relic otrzymuje +1 do Inv Sv. Dodatkowo, na początku swojej tury gracz rzuca K6 i określa dodatkowe zadanie na tę turę o wartości 1VP:
1 - nic szczególnego, tym razem trzeba obejść się smakiem,
2 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie walki wręcz,
3 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie strzelania,
4 - skutecznie zamanifestować Melediction lub Witchfire (przeciwnik otrzymuje +1 do wyników Deny the Witch Rolls),
5 - zniszczyć pojazd/MC przeciwnika,
6 - wrogi bohater musi zostać zniszczony w Challenge'u.
Jeśli nie można wykonać danego zadania, należy przerzucić wynik (poza 1). W trzeciej turze pozostała część armii wchodzi do gry na zasadach Deep Strike, oddział znoszony jest za każdym razem (HIT należy przerzucić) o 3K6" od znacznika Relic, jeśli oddział spadnie na teren trudny/niedostepny lub inne modele zastosować należy tabelę z Falling Hammer, ale tylko pkt 4,5,6. Gra trwa nadal, nawet jeśli przeciwnik nie ma modeli na stole, ale może wprowadzić modele na pole bitwy (np. w przypadku table'a w drugiej turze).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Pon 21:34, 27 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matus_the_1st
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 14:21, 31 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tl; dr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
hapol
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:05, 31 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
no to mnie zaskoczyłeś... co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|