FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej WH40k w WG - New Age of... - 05.09.2015r.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Turniej WH40k w WG - New Age of... - 05.09.2015r.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 11:01, 25 Lip 2015    Temat postu: Turniej WH40k w WG - New Age of... - 05.09.2015r.

Canceled

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Czw 15:25, 03 Wrz 2015, w całości zmieniany 9 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Nie 7:16, 26 Lip 2015    Temat postu:

O boże hapol robi turniej

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 9:35, 26 Lip 2015    Temat postu:

przynajmniej przyjdę o czasie, będę znał zasady i reguły obowiązujące na turnieju - zupełnie inaczej niż Ty Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Nie 11:15, 26 Lip 2015    Temat postu:

Tylko go nie zrób po liwanowsku...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Nie 15:44, 26 Lip 2015    Temat postu:

to jeszcze zadbaj o makiety

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 18:37, 26 Lip 2015    Temat postu:

Liwanowsku? Tego nie słyszałem Very Happy
A co do makiet Shadow, to może byś postarał się odzyskać te, które podobno w Narnii jeszcze po Falconie czekają na powrót na Świętoduską.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Buddzioch




Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lbn

 Post Wysłany: Nie 20:56, 26 Lip 2015    Temat postu:

co takiego zrobił liwan ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Nie 22:50, 26 Lip 2015    Temat postu:

Przepis na turniej po liwanowsku:

1. ułóż rozpiskę
2. ułóż scenariusze takie, żeby rozpiska nie miała z nimi problemu
3. uwal zasady specjalne, które mogą zaszkodzić rozpisce
4. dowal ograniczenia, nie szkodzące Twojej rozpisce, ale psujące jej naturalne kontry
5. tłumacz 3. i 4. balansem
6. wygraj turniej i dziękuj graczom za klimatyczną grę


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Pon 7:38, 27 Lip 2015    Temat postu:

to takie prawdziwe. XD bylem potwierdzam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 8:26, 27 Lip 2015    Temat postu:

Hmm generalnie mój udział w turnieju zależy od liczby graczy, bo jeśli będzie parzyście to spoko. Ja nie będę grał, natomiast jeśli komuś będzie nie do pary - wtedy stworzę osobę extra Smile

Generalnie chce zrobić turniej ciutkę inny niż zawsze, ze znacznym powiązaniem ze sobą kolejno staczanych bitew. Ale o tym, już w tym tygodniu Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ert




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 11:07, 27 Lip 2015    Temat postu:

Ja tam dalej czekam na nagrody za 05.12.2013...

Swoją drogą to trochę smutne że czepiacie się kogoś za to że wychodzi z jakąś inicjatywą.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 19:14, 27 Lip 2015    Temat postu:

Wiesz, z tego okresu to pewnie Shadow chyba bardziej będzie wiedział Razz
Ja to może załatwię jakieś gifty, ale nie obiecuję. Natomiast turniej będzie za kasę, zatem dla tych na pudło na pewno się coś znajdzie Smile

Dziś wieczorem, jak uda mi się dokończyć - wrzucę scenariusze.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:24, 27 Lip 2015    Temat postu:

Kompozycja armii powinna zawierać trzy części, odpowiednio po 500/400/300pkt. Brak armii unboud. Jeśli ktoś potrzebuje/chce, może swobodnie zwiększyć daną część do 10% limitu, oczywiście kosztem pozostałych części. Jednostki z FW maksymalnie do 40% limitu, bez SH, GMC, Imperial Knightów. Każdy Warlord otrzymuje +1W i na początku TURNIEJU rzuca K3 na tabelę Vortex of Awesomeness:
1-zwiększa BS lub WS o 1,
2-zwiększa S lub I o 1,
3-zwiększa Armour lub Inv save o 1.
Jeśli w kompozycji armii znajdują się oddziały z zasadą Deep Strike/Outflank muszą one zawsze znajdiwać się w częściach armii, które wchodzą z opóźnieniem na pole bitwy (patrz scenariusze poniżej). Dodatkowo, wszystkie tereny dające Cover Save 4+ traktowane są jak teren niebezpieczny.

1.Burning Wasteland

Deployment: Dawn of War. Za każdy zniszczony, wycofujacy się albo pozostały w rezerwach oddział przeciwnika gracz otrzymuje 1VP. Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości ~800pkt. W kolejnych turach pozostała część armii zostaje wprowadzana do gry na zasadach Reserves i każdy oddział wprowadzony w ten sposób uzyskuje zasadę specjalną Outflank.

Na początku każdej swojej fazy ruchu (zaraz po wprowadzeniu modeli z rezerw i zebraniu/lub też nie oddziałów wycofujących się), gracz rzuca K3 za każdy swój oddział, który nie jest związany walką wręcz i natychmiast stosuje wynik:
1 - Na oddział spada wielki meteor S6, AP3, Ignore Cover, Pinning. Umiejść Large Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o 2K6",
2 - Na oddział spada meteor S4, AP5, Pinning. Umiejść Blast centralnie nad oddziałem, aby zakryć jak największą ilość modeli, meteor znoszony jest o K6",
3 - Na oddział spadają małe kamyki. Oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli jest Fearless/ATSKNF).

Oddziały zniszczone za pomocą meteora nie wliczają się w pulę VP przeciwnika. Natomiast te wycofujące się - jak najbardziej. Oddziały związane walką wręcz zdają test Niebezpiecznego Terenu, jednak czy test jest zdany decyduje wynik na kości o wartości (7-T modelu)+. Np. regular SM ma T4, zatem wynik 3+ oznacza zdanie testu.

2. Falling Hammer

Deployment: Dawn of War. W grze bierze udział K3+1 znaczników, każdy warty 2VP, rozstawione zgodnie z zasadami w podręczniku z tym, że jeśli gracz ustawił znacznik w swojej strefie rozstawienia jego przecwinik rzuca 2k6"+scatter dice i zmienia położenie znacznika. Poza strefą rozstawienia rzuca k6". Oboje z graczy zaczynają na stole z armią o wartości 500pkt. W drugiej turze na zasadach Deep Strike wchodzi kolejne 300pkt uwzględniając poniższe zmiany:

Wszystkie modele traktowane są, jakby były w Ongoing Reserves. Lądujący unit znoszony jest o K6". Jeśli którykolwiek model spadnie na niebezpieczny/niedostępny teren lub na jakikolwiek inny oddział stosuje się poniższa tabelka po rzucie K6:
1-oddział zostaje kompletnie zniszczony,
2-modele, które spadły na teren/inne modele usuwane są z gry, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit S10 AP1, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
3-oddział dostaje tyle hitów S6 AP2 ile modeli spadło na teren/inne modele, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K6, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
4-oddział dostaje K6 hitów S4 AP3, jeśli model jest pojazdem/MC otrzymuje pojedyńczy hit z siłą zwiększoną o K3, w przypadku pojazdu AV wg wzoru (F+2*S)/3 zaokrąglone w górę,
5-oddział automatycznie oblewa Pinning test (nawet jeśli ma zasadę Fearless/ATSKNF) i nie może wykonywać żadnych akcji, jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned,
6-oddział musi zdać Pinning test (nawet jeśli ma zasadę specjalną Fearless/ATSKNF), jeśli zda oddział musi zostać ustawiony w odległości 1" od przeszkody na którą spadł, jeśli nie - może jedynie strzelać na zasadach Snap Shots i nie może wykonywać żadnych innych akcji (wliczając w to Overwatch), jeśli model jest pojazdem traktowany jest jakby podelgal efektowi Crew Stunned.
Jeśli oddział zostanie zniesiony na teren trudny musi zdać test niebezpiecznego terenu.

Każdorazowo w przypadku pkt 2-4 jeśli zaraz po lądowaniu oddział zostanie zaszarżowany jego I spada o połowę (zaokraglając w górę) a liczba ataków zmniejsza się o 1, do minimum 1. W trzeciej turze w sposób opisany powyżej gracze wprowadzają ostatnie 400pkt. Gra automatycznie kończy się w 5 turze.

Na koniec należy podzielić oddziały wg następującej tabeli:
1-do 30% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału),
2-do 50% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału),
3-do 70% utraconych modeli (ran/HP w przypadku jednomodelowego oddziału).
Jeśli w jakieś grupie nie ma żadnego oddziału, z pozostałych należy wylosować odpowiednio do 1, 2 i 3 grupy po jednym oddziale.

3.Maze of Torment

Stół podzielony jest na równe ćwiartki, po dwie dla każdego z graczy po przeciwstawnych rogach. W jednej gracz wystawia oddziały z 1 grupy, natomiast w drugiej części z grupy 2 (nie bliżej niż 12" od krawędzi strefy przeciwnika). W centralnej części stołu Znajduje się Relic warty 3VP, którego nie można przenieść. Oddział który trzyma (czyli na koniec fazy ruchu model z oddziału styka się podstawką z Reliktem) Relic otrzymuje +1 do Inv Sv. Dodatkowo, na początku swojej tury gracz rzuca K6 i określa dodatkowe zadanie na tę turę o wartości 1VP:
1 - nic szczególnego, tym razem trzeba obejść się smakiem,
2 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie walki wręcz,
3 - kompletnie zniszczyć oddział przeciwnika w fazie strzelania,
4 - skutecznie zamanifestować Melediction lub Witchfire (przeciwnik otrzymuje +1 do wyników Deny the Witch Rolls),
5 - zniszczyć pojazd/MC przeciwnika,
6 - wrogi bohater musi zostać zniszczony w Challenge'u.

Jeśli nie można wykonać danego zadania, należy przerzucić wynik (poza 1). W trzeciej turze pozostała część armii wchodzi do gry na zasadach Deep Strike, oddział znoszony jest za każdym razem (HIT należy przerzucić) o 3K6" od znacznika Relic, jeśli oddział spadnie na teren trudny/niedostepny lub inne modele zastosować należy tabelę z Falling Hammer, ale tylko pkt 4,5,6. Gra trwa nadal, nawet jeśli przeciwnik nie ma modeli na stole, ale może wprowadzić modele na pole bitwy (np. w przypadku table'a w drugiej turze).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Pon 21:34, 27 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pią 14:21, 31 Lip 2015    Temat postu:

tl; dr

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 18:05, 31 Lip 2015    Temat postu:

no to mnie zaskoczyłeś... co?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Turniej WH40k w WG - New Age of... - 05.09.2015r.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group